Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte ordet osmose forresten^^

Nice, hehe

 

Ble litt irritert nettopp etter at jeg fant denne videoen på iTunes U http://deimos3.apple.com/WebObjects/Core.w...63?i=1551732940

 

Et foredrag på en time som går igjennom "hovedfilosofene" fra grekerne til nå... jaja.

 

Nokon som har link til den itgk-testen?

 

Nokon pasta den nettopp, men eg finn den ikkje igjen.

 

(Du er hjarteleg velkomen til å takke meg etter 20% rett på MC-oppgåvane I.A.G.)

Denne du tenker på?

Lenke til kommentar
Brukte ordet osmose forresten^^

Nice, hehe

 

Ble litt irritert nettopp etter at jeg fant denne videoen på iTunes U http://deimos3.apple.com/WebObjects/Core.w...63?i=1551732940

 

Et foredrag på en time som går igjennom "hovedfilosofene" fra grekerne til nå... jaja.

 

Nokon som har link til den itgk-testen?

 

Nokon pasta den nettopp, men eg finn den ikkje igjen.

 

(Du er hjarteleg velkomen til å takke meg etter 20% rett på MC-oppgåvane I.A.G.)

Denne du tenker på?

Jaja nå er vi ferdige iaff! Så nå er det bare å tenke på IT!

Tror jeg skal gjøre de online multiplechoice testene, hørt at folk får mye ut av dem.

Noen her på Holgerstråden som aner om de finnes på internett?

Hadde vært kjekt med en link ja!

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det trenges flere som lenker til denne nå.

Det er vell sant, stakkars I.A.G kommer til å sitte til langt på natt med multiplechoiceoppgaver!

Men det kan være lurt å gjøre oppgavene flere ganger, da de har en tendens til å gå igjen år for år.

 

Noen som tidligere har hatt mekanikk 2 som vet om de har til vane å legge ut løsningsforslag til eksamen? (og eventuelt hvor/når?)

Endret av hli
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det trenges flere som lenker til denne nå.

Det er vell sant, stakkars I.A.G kommer til å sitte til langt på natt med multiplechoiceoppgaver!

Men det kan være lurt å gjøre oppgavene flere ganger, da de har en tendens til å gå igjen år for år.

 

På Medisin for ikke-medisinere satt jeg natta før og voldtok gamle eksamensspørsmål om og om igjen på den måten der. På eksamen var det stort sett de samme spørsmålene som gikk igjen, så det var det som redda meg fra stryk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...