Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Nekter å tro at de skal forandre så voldsomt mye på det i år.
I og med at vi ikke har SQL i år, så kan Matlab-biten bli rimelig mye vanskeligere enn den har vært tidligere. Jeg sier ikke at den vil bli det, men det er fullt mulig.

Det tror jeg på/regner jeg med. Men at det skal være nødvendig å pugge sorteringsalgoritmer tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Gleder meg faktisk til eksamen i morgen. Har ikke vært på en eneste ITGK-forelesning, men har jobbet som webdesigner de siste 5 årene.

 

Håper virkelig ikke at importering av sql-funksjoner og slikt skal pugges? Ser at det ikke er gitt ved tidligere eksamen, og jeg er usikker på om det står i det lille innføringsheftet..

 

I tillegg: Hvilke krav til strengbehandling kan vi forvente? Irriterer meg at ingen øvinger eller LF tar hensyn til sikkerhet på webben, beskyttelse mot SQL-injection og slikt. Har vurdert å sette meg inn i regexbehandling i jsp, men det virker ikke som at jsp har noe til overs for verken hashing, regex eller noe som helst av beskyttelse mot "uvedkommende"?

Alt du trenger av SQL står i heftet.

Og hva angår sikkerhet, er det tydeligvis ikke meningen at vi skal ofre en tanke på det. :p

Lenke til kommentar

Jeg kommenterte verken ITGK eller prosedyre og objektorientert programmering eksamensbesvarelsene mine. Uten at det påvirket karakteren i noen grad. Så jeg vil tippe at dersom du ikke er helt stø, så kan det lønne seg med en kommentar som forklarer hva du prøver på, mens hvis du vet du gjør alt rett så skal det ikke være noe behov for det.

Lenke til kommentar

Haha, så latterlig teit oppgave. Jeg vil si det ikke har en dritt med faget å gjøre. Altså, hadde dere hatt en PC ville 95% skjønt at det var feil ganske fort. Men nå er det sikkert 95% som ikke fikk det med seg, ikke fordi de ikke kan noe om css, men rett og slett fordi man er stressa under eksamen, og man kan ikke bruke tid til å kryss-skjekke alle referanser. Dessuten hadde jeg hatt den eksamenen og faktisk lagt merke til det, så tror jeg fortsatt jeg ville antatt at det bare var slurvefeil i oppgavesettet. Mange eksamener har jo faktisk lignende feil uten vilje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...