Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noe galt med printerne på Realfagbygget i dag? Jeg var på to forskjellige datasaler, men fikk ikke skrevet ut på noen av dem. ("No documents in queue" eller noe slikt når jeg drar kortet).

Skrevet

Det har skjedd flere ganger før, og da er det fordi det er en eller annen løk som skriver ut et dokument på et par hundre MB, og dette av en eller annen grunn tar flere år, og det da dermed er mange titalls dokumenter i kø. Dokumentet ditt er da enda ikke mottatt av skriveren.

Skrevet
DrKarlsen skal ikke til Åre.
Relevant to my interests.

Det ble litt turn-off for meg i forhold til Åreturen at man liksom måtte møte opp 2 timer før påmeldingslista skulle komme for å ha sjans på plass. Det er sånn Ringenes Herre lanseringshelvetetendens hvor man skal skulke forelesning og ligge klar i Vrimle når skjemaet kommer så er det bare å brøyte seg frem.

Da blir det nok heller en tur på langrennski på meg, ja.

Skrevet

Jeg glemte hele greia, og oppdaget plutselig en mail i innboksen om at det var blitt fullt på 20 minutter eller noe... Får se om jeg får med en gjeng til å leie egen hytte, ellers får det bli langrennstur i lysløypå på meg også. :p

Skrevet

Jeg sto helt i ro og spilte, hun danset bortover gulvet, plutselig delte hun posisjon med tubaen min, med det resultat at munnstykket delte posisjon med tennene mine.

Skrevet

Jeg ble sint. Skjønnhet kan dempe sinnet for enkelte tabber, men når potensialet for kostbar og permanent skade er så stort er ikke skjønnhet nok. I skjerpende retning teller også at hun ikke hadde noe som distraherte henne fra å være oppmerksom på sine omgivelser, og at hun visste at vi som spilte ikke var bevegelige, ergo var det hennes ansvar fullt og helt å unngå sammenstøt. Det blir litt som å rygge inn i en parkert bil i fullt dagslys og uten annen trafikk i nærheten, det er grov uaktsomhet og forsømmelse av ens plikter som bilfører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...