Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Er det nokon som veit om billig lagring av ting i Trondheim? Eg får først min nye hybel 23.06, men reiser heim på søndag. Opphaveleg hadde eg avtale med SiT at eg kunne lagre det i ein kjellar hos dei, men så viser det seg at denne kjellaren er tilgjengeleg for alle som bur der, noko som ikkje var så kult. SiT har ingen lagringsboder tilgjengeleg pr. dags dato og alternativet må bli eit firma som driv med slikt (f.eks. Tronderfrakt). Totalt sett er det snakk om ei madrass, 5 ekser og litt ekstra stasj.

 

Så om de har nokre forslag til eit betre alternativ enn Tronderfrakt, eller om du har litt ekstra rom og vil tjene deg ein slant, ikkje nøl med å ta kontakt! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp, så om nokon har plass til litt ekstra ting til rett over sommaren hadde det vore kjempefint.

 

Fredrikern: Ja, hadde matte3, men synes den gjekk ganske dårleg. Må vel ta mykje av skulda sjølv sidan eg ikkje hadde sett noko som helst på svingeopplegget, samt opplegget i oppgåve 7. Btw, korleis synes du eksamenane har vore dette semesteret, mtp. at du skulle skippe forelesingar og berre "lese" heime? Fungerte det bra for deg?

Lenke til kommentar
Nettopp, så om nokon har plass til litt ekstra ting til rett over sommaren hadde det vore kjempefint.

 

Fredrikern: Ja, hadde matte3, men synes den gjekk ganske dårleg. Må vel ta mykje av skulda sjølv sidan eg ikkje hadde sett noko som helst på svingeopplegget, samt opplegget i oppgåve 7. Btw, korleis synes du eksamenane har vore dette semesteret, mtp. at du skulle skippe forelesingar og berre "lese" heime? Fungerte det bra for deg?

 

1000kr så lagrer jeg alt hele sommeren.

Lenke til kommentar
Btw, korleis synes du eksamenane har vore dette semesteret, mtp. at du skulle skippe forelesingar og berre "lese" heime? Fungerte det bra for deg?

 

Ja, må si jeg generelt sett foreløpig har hatt lite utbytte av forelesninger. Den beste læringsprosessen min er å først lese hele pensum og deretter gå direkte på eksamensoppgaver.

Hmm, eg vurderer sterkt å gjere det same neste semester. Dette semesteret har eg vore på nesten alt av forelesingar, noko som har gjort at eg har fått relativt liten tid til å lese pensum via lærebøkene. Eg føler i alle fall at eg har fått svært lite utbytte av forelesingane, og vil tru eg kunne ha fått mykje betre utbytte ved å lese bøkene. Sjølvsagt ville utopia vore å fått tid til begge deler, samt øvingar, men då måtte vel alt av sosialt liv blitt sett på vent.

 

Sry Karlsen, du var nok for dyr for min del, i tillegg ser det ut til at det ordna seg :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Er det nokon som veit om billig lagring av ting i Trondheim? Eg får først min nye hybel 23.06, men reiser heim på søndag. Opphaveleg hadde eg avtale med SiT at eg kunne lagre det i ein kjellar hos dei, men så viser det seg at denne kjellaren er tilgjengeleg for alle som bur der, noko som ikkje var så kult. SiT har ingen lagringsboder tilgjengeleg pr. dags dato og alternativet må bli eit firma som driv med slikt (f.eks. Tronderfrakt). Totalt sett er det snakk om ei madrass, 5 ekser og litt ekstra stasj.

 

Så om de har nokre forslag til eit betre alternativ enn Tronderfrakt, eller om du har litt ekstra rom og vil tjene deg ein slant, ikkje nøl med å ta kontakt! ;)

 

Jeg kan ha det hos meg i sommer hvis det ikke ordna seg ;)

Lenke til kommentar
Nettopp, så om nokon har plass til litt ekstra ting til rett over sommaren hadde det vore kjempefint.

 

Fredrikern: Ja, hadde matte3, men synes den gjekk ganske dårleg. Må vel ta mykje av skulda sjølv sidan eg ikkje hadde sett noko som helst på svingeopplegget, samt opplegget i oppgåve 7. Btw, korleis synes du eksamenane har vore dette semesteret, mtp. at du skulle skippe forelesingar og berre "lese" heime? Fungerte det bra for deg?

 

1000kr så lagrer jeg alt hele sommeren.

 

700 kr så lagrer jeg alt hele sommeren..

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har søkt på lektorutdanning med realfag (LUR) til høsten, men er usikker på om jeg kommer inn. Kan årskurs i matematikk være et godt alternativ å ha på andreplass? Noen som vet om det er vanskelig/arbeidskrevende?

Må jeg ta matematikk om igjen hvis jeg kommer inn på lektor året etter, eller vil årsstudiet i matematikk dekke noe av matematikken på lektor?

 

http://www.ntnu.no/studier/aamatstat/oppbygging

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har søkt på lektorutdanning med realfag (LUR) til høsten, men er usikker på om jeg kommer inn. Kan årskurs i matematikk være et godt alternativ å ha på andreplass? Noen som vet om det er vanskelig/arbeidskrevende?

Må jeg ta matematikk om igjen hvis jeg kommer inn på lektor året etter, eller vil årsstudiet i matematikk dekke noe av matematikken på lektor?

 

http://www.ntnu.no/studier/aamatstat/oppbygging

 

Takker for svar :)

 

 

LUR og årskurset har veldig mange fag felles det første året, så du taper veldig lite på å ta årskurset dersom du ikke skulle komme inn på LUR ved første forsøk.

Lenke til kommentar

Hei folkens, håper noen kan hjelpe meg litt her..

 

Jeg fikk nettopp tilbud om hybelplass på nedre singsaker (er førsteårsstudent, skal begynne på gløshaugen). Såvidt jeg har lest er det ikke så lett å få hybel her, men nå som jeg har fått tilbudet kan jeg ikke si at jeg er så imponert egentlig... På papiret virker det som om jeg betaler 1500 ekstra i måneden kun for nærhetens skyld, bortsett fra det er standarden omtrent lik moholt. Det er små hybler (fikk tilbud om 8-10 kvm for 3540,-) og jeg deler kjøkken og bad med 2-4, så det er også likt som moholt. I tillegg hadde jeg moholt før singsaker på søknaden, så hvorfor jeg fikk tilbud om singsaker er litt usikker på..

 

Spørsmålet mitt er vel egentlig om det er noen som har noe å si om nedre singsaker, både positivt og negativt. Hva tjener jeg på å bo der kontra Moholt? Er det verdt prisforskjellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...