Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha eksamen i exphil i august (kont), men det står ingen dato i Studweb annet enn "2009-08 KONT", som da sier meg at det er i august. Er det noen andre som tar opp exphil da som HAR fått dato, evt. noen som har kontet faget (eller et annet fag) og vet om det er vanlig at det ikke står dato?

Det tar tid å organisere konteeksamen, først må de finne ut av hvem som faktisk skal ha hvilke eksamener og organisere ut fra det. Det har de ikke klart for seg før oppmeldingsfristen går ut en gang i juli.

 

Du må bare rett og slett holde av uke 32 og utover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834
Jeg skal ha eksamen i exphil i august (kont), men det står ingen dato i Studweb annet enn "2009-08 KONT", som da sier meg at det er i august. Er det noen andre som tar opp exphil da som HAR fått dato, evt. noen som har kontet faget (eller et annet fag) og vet om det er vanlig at det ikke står dato?

Det tar tid å organisere konteeksamen, først må de finne ut av hvem som faktisk skal ha hvilke eksamener og organisere ut fra det. Det har de ikke klart for seg før oppmeldingsfristen går ut en gang i juli.

 

Du må bare rett og slett holde av uke 32 og utover.

 

Ok, tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Tilfeldigvis noen som vet om en billig bolig i Oslo som jeg kan leie for sommerjobben min?
Bolig gjennom studentboligene funker bra. Pris fra ca 2000. Merk at du må betale 10% ekstra i forhold til oppgitt pris på nettet, siden du ikke er student i Oslo.

 

Jeg bodde på Sogn forrige sommer, og det var greit det. Selv om standarden var lav og generelt shabby. Prøver meg på Kringsjå i år, ser hvordan det funker.

 

Muligens litt sent å søke nå. Men det er mye ledig om sommeren og jeg tror faktisk det skal gå å bare møte opp og si at du har lyst på bolig.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har søkt ntnu siving neste år. Lurte litt på hvor mange poeng "de fleste" hadde når de gikk ut av vgs?

Jeg får i verste tilfelle 5 i snitt og dermed 54 poeng, så vært greit å vite ca hvor mange poeng det vil gå ned på siving studier så jeg ser ca om jeg har no sjanse :-)

Lenke til kommentar

Noen NTNU-studenter her som har tatt Tromsøvarianten av ExPhil og dermed fått fritak fra exphil på NTNU i etterkant?

Er dette komplisert eller går det som en såkalt hånd i hanske?

 

Har selv nettopp fullført tromsøvarianten med håp om ståkarakter, da det plutselig datt ned i meg at det kanskje er forskjell på de forskjellige emnene, men hvordan dette fungerer i praksis vet jeg da ikke. Jeg er hvertfall innstilt på å slippe exphil til høsten, for det her har vært litt over middels trøttende.

 

HALP.

Lenke til kommentar

Hvis man kommer inn på NTNU til høsten, men vil vente ett år på grunn av folkehøyskole. Er det da mulig å "utsette" plassen (slik jeg har hørt går an hvis man skal i millitæret), eller må man søke på nytt neste år?

Endret av sindreij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...