Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en bug i Citizen SR-270X?

 

Hvis jeg skriver http://latex.codecogs.com/gif.latex?1%20/%...#092;frac{3}{2} gir 0.0894427191 (som er fasitsvaret), mens http://latex.codecogs.com/gif.latex?1%20/%20\sqrt[3]{5} gir 0.5848035476.

Eg kan hugse at vi fekk melding om at deling på visse brøkar og slikt gav feil svar når eg tok kurset Matte 1. Har ikkje kjelder på dette no, men det har blitt diskutert tidlegare i denne tråden, rundt juletider.

Lenke til kommentar

EDIT: Jeg blandet også sammen. :p Jeg leste det som "roten av fem opphøyd i tre", men det er tredjeroten av fem, og det er jo noe helt annet.

 

Men, er det noen som har erfaring med TIØ4220 Psykologi som perspektivfag? Tilfører foreleseren noe verdifullt til faget eller kan man stort sett lese seg opp på det faget? Jeg har nemlig lyst til å ta dette faget, men det ser ut som det kan kollidere med et annet fag jeg skal ta. :/

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Ok, har nå fått standpunktkarakterer og har begynt å regne på snitt mtp Indøk:)

 

I værste fall får jeg et karaktersnitt på 5.3. Jeg får etter hva jeg vet 8 ekstrapoeng. 4 realfagspoeng, 2 for militæret og 2 alderspoeng. Dette er når jeg søker til høsten -10, etter et år i militæret. Stemmer ikke det?

 

Jeg får da 53 + 8 = 61 poeng i ordinærkvoten. Er dette nok til å komme inn på Indøk tror dere? I pirmærkvoten har jeg nok ikke sjangs med 57 poeng..

Endret av Melhus19
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen unødvendige innlegg er fjernet. På generelt grunnlag vil jeg også benytte anledningen til å si at man kommer så mye lenger med en vennlig tone slik at man ikke fremstår som arrogant og lignende, og i tillegg unngår vi unødvendige OT-diskusjoner.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Ok, har nå fått standpunktkarakterer og har begynt å regne på snitt mtp Indøk:)

 

I værste fall får jeg et karaktersnitt på 5.3. Jeg får etter hva jeg vet 8 ekstrapoeng. 4 realfagspoeng, 2 for militæret og 2 alderspoeng. Dette er når jeg søker til høsten -10, etter et år i militæret. Stemmer ikke det?

 

Jeg får da 53 + 8 = 61 poeng i ordinærkvoten. Er dette nok til å komme inn på Indøk tror dere? I pirmærkvoten har jeg nok ikke sjangs med 57 poeng..

 

Før kunne man få en del flere poeng, så kan hende det holder, men akkurat isåfall.

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært opp i Trondheim og fått meg hybel og dumpet borti masse studenter. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten og prisen jeg fikk for hyblen. Det er mye dritt ute på hybelmarkedet og prisene har økt mye siden ifjor. Det er lurt å være tidlig ute.

 

Da er det bare å komme inn, men det burde ikke være noe problem om ikke inntakskravene øker med 10 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...