Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det egenltig noe forskjell på å levere helt blankt og om man heller bare svarer på to tre sp for morrro skyld, men stryker like vel?

Du risikerer å få E dersom de av en eller annen grunn må gi alle noen poeng (det går hvertfall vandrehistorier på at noen har bestått ved å tegne en elefant)

Lenke til kommentar
Hva slags grunn skulle dette være? Gi alle poeng?

Hvis det viser seg at det er feil på en oppgave som gjør den urimelig vanskelig å løse hender det de gir poeng til alle, det ville jo vært urettferdig om alle fikk trekk på grunn av en oppgave de ikke kunne løse.

Lenke til kommentar
Er det begrenset hvor mange ganger man kan stryke / ikke møte til eksamen i et fag på NTNU?

 

Nei, og du bør slutte med WoW.

 

 

Hva har en taktisk stryk i et fag (bestått/ikke bestått) for å få tid til å lese seg til toppkarakter i et annet, viktigere, fag å gjøre med WoW?

 

Samme til cecolon.. En kan vel ikke forvente annet når man spør på et hardware forum.

Lenke til kommentar

Jeg har søkt på fire forskjellige siv.ing-linjer på NTNU Gløshaugen til høsten. Er det problematisk å søke hybel på f.eks. Moholt? Ser på google maps at det ligger et stykke fra skolen, men med sykkel burde det vel gå greit?

 

Hvordan er deres erfaringer med Sit?

Lenke til kommentar
Jeg har søkt på fire forskjellige siv.ing-linjer på NTNU Gløshaugen til høsten. Er det problematisk å søke hybel på f.eks. Moholt? Ser på google maps at det ligger et stykke fra skolen, men med sykkel burde det vel gå greit?

 

Sykkel fra Moholt til Gløshaugen er null problem. Hjem igjen er verre.

Lenke til kommentar
Jeg har søkt på fire forskjellige siv.ing-linjer på NTNU Gløshaugen til høsten. Er det problematisk å søke hybel på f.eks. Moholt? Ser på google maps at det ligger et stykke fra skolen, men med sykkel burde det vel gå greit?

 

Sykkel fra Moholt til Gløshaugen er null problem. Hjem igjen er verre.

 

Å? Er ikke kjent i Trondheim, så et litt mer utfyllende svar hadde vært greit ;)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
av sykkelturen fra moholt til gløshaugen

Ser ut for meg som om syklisten tar en lang omvei. Finnes en mye kortere vei ned til Gløshaugen.

 

Men uansett anbefales det på det sterkeste å sykle mellom Moholt og Gløshaugen om du er kjempeglad i å sykle oppoverbakker. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...