Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

mamma mente jeg burde vurdere en hybel i spongdal hun. heldigvis fant jeg en som var litt nærmere :D

 

regner med det går greit å sykle til gløs fra fossegrenda. er vel 5km elns, og det er jo ikke mye :p

 

Du får noen fine og lange bakker både til og fra Gløs, men jeg tror nok du greier deg ;)

Bussforbindelsen er også ganske grei.

 

Edit: dammit!

Endret av Arthemax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

planen med spongdal var jo å pendle inn med bil. mamma har ikke skjønt det at bil i trondheim ikke er som bil her i namsos - parkering er både dyrt og vanskelig :p selv om jeg tar med bilen kommer jeg til å bruke den mest når jeg skal hjem.

 

jeg syntes forresten at jeg var sent ute når jeg fikset hybelen, og det var under forberedelsestiden til skriftligeksamen i vår faktisk :D

Lenke til kommentar

OK. Kanskje dette er litt OT, men ser flere har spurt om veibeskrivelser, så jeg tar sjansen.

Hvordan er det å komme seg fra An Magrits vei til Gløshaugen? (avstand i km?, eventuelle bussforbindelser)

Har prøvd å se litt på kart på gulesider.no, men blir ikke helt klok på veier som går over elven som det er mulig å sykle på?

Lenke til kommentar
OK. Kanskje dette er litt OT, men ser flere har spurt om veibeskrivelser, så jeg tar sjansen.

Hvordan er det å komme seg fra An Magrits vei til Gløshaugen? (avstand i km?, eventuelle bussforbindelser)

Har prøvd å se litt på kart på gulesider.no, men blir ikke helt klok på veier som går over elven som det er mulig å sykle på?

 

Lurer du på hvilken buss du kan ta, bruk Team Trafikks BUSSORAKEL (på høyre siden). Den finner nærmeste bussholdeplass ut i fra gatenavn.

 

Byåsen er temmelig bratt, men hvis du skal sykle sykler du rett øst, over broa (sku på flyfoto på gulesider for å se den) og til venstre opp mot Gløshaugen.

Lenke til kommentar
Btw, holder det med en vilken som helst sykkellås, eller bør jeg investere i det før sykkelen forsvinner?

 

Invester i en ordentlig du. To ganger har det skjedd meg (en gang på møllenberg og en på ila) at noen har satt på en ekstra lås på sykkelen min for så å prøve å klippe over min. Begge gangene har de latt den låsen de brukte stå på etter min ikke røyk, av en eller annen grunn.

 

edit: iløpet av det ene året jeg har bodd i trondheim...

Endret av Potitius
Lenke til kommentar
regnet med det, men pappa mente at noe gammelt skrot burde funke :p

Nå skal det kanskje sies at med lang nok avbiter så kan man klippe omtrent hva som helst ganske lett, men potensielle sykkeltyver er jo som sagt av erfaring tydeligvis ikke alltid smarte nok til å ha med seg skikkelig verktøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Hvordan er det å komme seg fra Klostergaten til Dragvoll? Er det veldig kronglete?

 

Det er digg å bo i Klostergata, savner det... "Alle" bussene går forbi Samfundet (toppen av klostergata), så det er null problem:) For ikke å snakke om at Øya (klostergata ++) er nære alt mulig annet også. Heldig du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...