Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan nokon her fortelje meg kor tung boka Innføring i Informasjonsteknologi er?

(Pensum på siv.ing datateknikk).

 

Eg skal kjøpe frå privat seljar, og ho påstår at posten veide boka til 1050 gram, men seriøst, over 1 kg? Murstein eller? =o

Den boka trenger du egentlig ikke (du har MYE mer bruk for det 50-siders lille grønne heftet, enn du har for den store klumpen av ei bok som forklarer hva et tastatur er og denslags).

 

Hvis du på død og liv vil ha den og ikke har råd til porto, få selger til å rive av permene før hun sender :p

Lenke til kommentar
Wehoo, har også kommet inn på datateknikk. Når begynner folk å flytte, forresten? Jeg kommer meg ikke dit før 9. eller noe, er det jævla seint?

9. bør holde dersom du legger mye fokus i å få pakket ut en del stæsj i løpet av helga. Greit å ikke ha det hengende over seg i fadderperioden.

Lenke til kommentar
Wehoo, har også kommet inn på datateknikk. Når begynner folk å flytte, forresten? Jeg kommer meg ikke dit før 9. eller noe, er det jævla seint?

9. bør holde dersom du legger mye fokus i å få pakket ut en del stæsj i løpet av helga. Greit å ikke ha det hengende over seg i fadderperioden.

Pakke ut? Begrensa hvor mye jeg klarer å dra med meg når jeg har 10kvm å boltre på meg. :p

 

Forresten noldus å kun ha stasjonær PC til studiestart?

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Drar til byen denne helga for å kjøpe seng, sofa og diverse stasj (umøblert). Så flytter jeg neste helg, wehu :) Jeg og damen har 40kvm, hun er der nå og ser. Når det gjelder bøker tror jeg at jeg venter til skolestart for å finne noe brukt. Når det gjelder scooteren, er potte på den av typen bråkete, men det er bare å ikke gi full gass hele tiden, kompis på hurtigruten får den med.

Lenke til kommentar
Drar til byen denne helga for å kjøpe seng, sofa og diverse stasj (umøblert). Så flytter jeg neste helg, wehu :) Jeg og damen har 40kvm, hun er der nå og ser. Når det gjelder bøker tror jeg at jeg venter til skolestart for å finne noe brukt. Når det gjelder scooteren, er potte på den av typen bråkete, men det er bare å ikke gi full gass hele tiden, kompis på hurtigruten får den med.

 

Hvem er det som kjører scooter uten å ha full gass hele tiden? :) Er jo ikke så mye effekt å boltre seg med. Jeg får vel bare anbefale deg å bytte potte da, bedre for både deg og dine omgivelser.

 

AtW

 

sketchup er en fin ting. finner ut at jeg får det trangt om jeg skal ha både seng og sofa. høyttalerne tar og litt plass.

 

15kvm er for lite :p

 

Pfft, jeg hadde seng, sofa, stressless, bord og skrivepult på 10 kvm. Et stapptps er å utnytte høyden, tenk volum, ikke areal :)

 

AtW

 

Forresten noldus å kun ha stasjonær PC til studiestart?

 

Jeg hadde aldri bærbar når jeg studerte, faglig sett er bhovet minimalt om du går på siving, dog kan det vel ha sine underholdningsmessige fordeler. I forelsningene er det unyttig faglig sett, og ellers er det datasaler overalt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...