Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksamen i FILM2001 Dokumentar er vel overstått. 2 oppgaver og 7 sider fordelt på 5 timer. Det får holde. MFEL1010 Medisin for ikke-medisinere, here I cum! :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det psykologifagene som er anbefalt som fag man tar for å få fullt stipend?

HVis du ikke klarer å ta de fagene du skulle ha tatt så er visst intro-fagene til psykologi tingen (se etter lav fagkode, ingen innleveringer og multiple choice på eksamen) Vet folk har klart over 30 studiepoeng uten å kjøpe en bok eller være i forelesning, bare lest litt rundt på div nettsider.

Ellers så er det vel å anbefale å ta de fagene som hører til utdanningen man hoder på med....

Skrevet

utviklingspsykologi, sosialpsykologi og personlighetspsykologi er alle 7.5 studiepoeng og bør gi ståkarakter uten lesing, om du er bittelitt logisk. har hørt biologisk psykologi ikke er så verst det heller. alle disse fagene er du garantert ståkarakter og gjerne et par karakterer høyere etter å ha lest forelesningsfoiler i tre-fire timer. skal teste personalpsykologi (15 st.p.) i morgen og se om det er like greit. psykologi er forøvrig ganske interessant på intronivå.

Skrevet

Gløs er overrepresentert. :p

Jeg, CAT0 og Cun er de jeg vet om som skriver her i tråden og holder til på Dragvoll i alle fall. Sikkert noen til, men i forhold til Gløsfolket er vi i mindretall vil jeg tro, ja.

Skrevet (endret)

Og meg :) Men det er jo ganske naturlig at Gløs er overrepresentert, det er jo stortsett jenter på Dragvoll, og ikke så mye av den typen på forumet her.

Endret av Skilpadde
Skrevet (endret)

Ser ut som det blir Gjøvik på meg til neste år for å hente emner, for deretter en retur til Trondheim om jeg kommer inn på master i geografi.

Endret av Skagen
Skrevet (endret)
Får håpe 3.klassingene er klare for Matte4. Hvis ikke kan jo denne motivere litt

3.klasse - matte4?

Går 2.klasse nå på elektronikk, har eksamen i matte4 18.desember :(

Noen tips? :p

Edit:

Tøff sang, hvem har laget den da?

Endret av Axefjord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...