Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget at man faktisk har shell-tilgang på ntnu. Det virker også som de er generøse med programmene: screen, bash og vi er hvertfall på plass og da er jeg fornøyd.

 

Og er alle brukerne faktisk listet i /etc/passwd? Det er jo heller ikke alle som har tilstrekkelig restriktive adgangsrettigheter på hjemkatalogen sin ...

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Og er alle brukerne faktisk listet i /etc/passwd? Det er jo heller ikke alle som har tilstrekkelig restriktive adgangsrettigheter på hjemkatalogen sin ...

9401832[/snapback]

Nei, det er gode muligheter for å lese alt folk har på folk.ntnu, og man har også en god sjans til å harve over databasene folk bruker på sqlserveren =]
Lenke til kommentar
Så hva er opplegget med disse opptaksgreie for linjeforeningene på gløs? En kompis som starta vors 07.00 i dag..

9404419[/snapback]

 

Det er beinharde prøver for å se om man blir funnet verdig til å bli med i linjeforeningene...

 

AtW

9404448[/snapback]

 

Hehe, den eneste prøven for min linjeforening var om vi klarte å diske opp en hundrings :!: Har vært med på mye morsomt igjennom linjeforeninga likevel. Sikkert morsomt å løpe rundt halvnaken i byen når det er knapt 10 grader ut :)

Lenke til kommentar

Hm. Vel, jeg hadde hørt at Abakus er så hemmelighetsfulle med opptaksprøvene sine, iallfall. Så jo litt omfattende ut òg. Var det flere enn Abakus og HC som holdt på i dag da?

 

Edit: Generelt - når har egentlig de forskjellige linjeforeningene opptakene sine?

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Timini annonserte nå stolt i en matteforelesning under Teknostart at de hadde gjennomført opptaket sitt. Ellers vet jeg bare om HC og Abakus.

 

Det jeg gjorde i går var for øvrig å vandre rundt i midtbyen i tre timer med en oppblåsbar Barbara-dukke under hver arm. Morsomt med alle ungene som spurte mødrene sine om hva det der var for noe; ikke fullt så gøy med de stadig fullere mennene på utekaféene på Nordre når jeg hadde gått forbi dem noen ganger.

Lenke til kommentar
Timini annonserte nå stolt i en matteforelesning under Teknostart at de hadde gjennomført opptaket sitt. Ellers vet jeg bare om HC og Abakus.

 

Det jeg gjorde i går var for øvrig å vandre rundt i midtbyen i tre timer med en oppblåsbar Barbara-dukke under hver arm. Morsomt med alle ungene som spurte mødrene sine om hva det der var for noe; ikke fullt så gøy med de stadig fullere mennene på utekaféene på Nordre når jeg hadde gått forbi dem noen ganger.

9409879[/snapback]

 

haha, jeg så deg... tok bilder av ene dukken din også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...