Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som går siv. ing: Er det noen av dere med A(eller B kanskje) i snitt her?, hvor mye må dere i så fall jobbe for å oppnå dette snittet?

9432333[/snapback]

Da vårsemesteret gikk skikkelig dritt for min del, har jeg nå cirka halvparten A og halvparten B. Jeg jobber helt gjennomsnittlig gjennom året, det vil si at jeg gjør øvingsopplegget ganske nøye, men ikke noe mer. I eksamensperioden jobber jeg lite i forhold til andre.

 

For min del avgjør ikke arbeidsinnsatsen om jeg får A eller F, men om jeg får A eller B. For andre kan det utgjøre forskjellen mellom E og F. Man finner fort ut hvilken type man er.

Lenke til kommentar
Til dere som går siv. ing: Er det noen av dere med A(eller B kanskje) i snitt her?, hvor mye må dere i så fall jobbe for å oppnå dette snittet?

9432333[/snapback]

 

Ligger i overkant av B. Bruker mye tid på skole, men en (alt for?) stor del av dette er linjeforening (bedriftskomité). Jobber ikke særlig effektivt, noe som igjen fører til at det tar enda mer tid. Men så er det trivelig å sose bort tiden sammen med andre da :)

Lenke til kommentar
Likevel latterlig å si at det gikk skikkelig dritt. Folk er sjeleglade for at de står, og så kommer det folk og syter over at snittet tippet under B  :ermm:

9435650[/snapback]

Janteloven står som vanlig sterkt, skjønner jeg. Selv på Interweb.

 

Er en grunn til at jeg aldri er den første til å spørre andre om hvordan det gikk på eksamener IRL, da det fort kan oppfattes blærete når man selv har dratt i land fire A-er det aktuelle semesteret. At man vet at man har Ystenes på sin side, hjelper ikke så veldig mye.

 

Nå er altså ikke dette noe stort problem for meg akkurat nå i høst, men jeg vet ikke om det var verdt det. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...