Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Noen som vet når man kan vente sensuren i EiT?

Jeg tror det kan være veldig individuelt for de forskjellige landsbyene. Da jeg tok faget i fjor ble ikke resultatene for min landsby kunngjort før 12. juni. Landsbyansvarlig var riktignok noe forsinket med sensuren, men hevdet at den ikke ville bli innsendt til eksamenskontoret senere enn 31. mai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alvorlig ? Hadde faktisk planer om å ta faget, hva vil ersatte faget?

Pensum overlapper jo ikke Partikkelfysikk eller Atom fysikk i særlig grad.

 

Som Flin sier, så skal mye av pensum i FY3402 absorberes inn i FY3403 og TFY4205 (Partikkelfysikk og Kvante II), og sikkert noe inn i TFY4225 også. Jeg finner ikke igjen vedtaket, og er faktisk usikker på om det har skjedd et vedtak. Nuvel, det formelle er kanskje ikke i orden enda, men med mindre noe spesielt skjer så foreleses ikke FY3402 neste vår.

 

Har du tatt noen av emnene FY3403, TFY4225 eller TFY4205, eller trekker du konklusjoner basert på emnebeskrivelsene på NTNU sine sider? En god del av pensum overlapper i såpass stor grad at det greit lar seg gjøre å legge det til i andre emner (dette varierer selvfølgelig litt fra år til år, ettersom emner bytter forelesere). Man har jo alltids kvantefeltteori i tillegg, og det blir muligens gjort små revisjoner i disse emnene også.

 

Edit: Det står ikke eksplisitt hvilke emner det gjelder, men den første saken omhandler endring i emneportefølje på IFY: http://www.ntnu.no/d...ote20121213.pdf

 

Edit2: Står litt om saken i et referat fra undervisningsutvalget også, uten at spesifike emner nevnes: http://home.phys.ntnu.no/instinform/arkiv/referat/uutvalg/2012/uuf-ref-2012-10-31.pdf

Endret av Raspeball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...