Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett sammen et team av bygg- og miljøstudenter til å utvikle en løsning slik at det er mulig å ta markløft på Portalen uten å "bryte reglene".

 

Hva er markløftplatformene for om ikke for å ta markløft?

 

Har du faktisk fått tilsnakk for å ta markløft? Nå har jeg riktignok bare trent på Gløshaugen i det siste, men flere ganger i uken tar jeg markløft uten problemer.

Lenke til kommentar

Ja, de har fjerna de mattene, og fjerna stengene. Men ja, jeg har ikke vært der på ei uke, så jeg holder muligheten åpen for at de har funnet på noe innovativt siden sist.

Kanskje de begynner som planet fitness, og fjerner tunge vekter og stenger, siden gryntende svettende muskelbunter er til sjenanse for øvrige kunder som "trener" ..... . . . . . .Oh the stupidity

Endret av TheSleepwalker
Lenke til kommentar

Det finnes fordeler ved et slikt system. Elektronisk levering f.eks, og det at man får også samlet alt på ett sted. En forutsetning er at det må det fungere ordentlig, da, det er veldig få som bruker it's learning i dag.

 

I teorien er det jo bra, men ikke når ikke alle fagene er samlet likvel, og som folk har påpekt før skal det lite til å lage elektronisk innlevering på fagsider som IMF sine.

 

Sett sammen et team av bygg- og miljøstudenter til å utvikle en løsning slik at det er mulig å ta markløft på Portalen uten å "bryte reglene".

 

Word. Greit nok at en kjefter på grønnskollingene på Gløs som insisterer på å skubbe markløftvekta nedover mot bakken etter et markløft, men det er ikke så vanskelig å lage til for markløfting. Bare å bruke rågummi istedenfor den håpløse isoporløsningen de vanligvis går for.

Endret av danba
Lenke til kommentar

LoL at 90% av de som tok med for !med eksamen i dag var ferdig kl 10 eller tidligere (inkl meg).

Glad jeg aldri kjøpte boka, kunne lett bestå med å bare lese på gamle eksamensoppg. Og jeg som "kastet" bort torsdagen til å lese på forelesningsnotatene. :tease:

Må si jeg undervurderte hvor lett eksamen/faget faktisk var.

Lenke til kommentar

LoL at 90% av de som tok med for !med eksamen i dag var ferdig kl 10 eller tidligere (inkl meg).

Glad jeg aldri kjøpte boka, kunne lett bestå med å bare lese på gamle eksamensoppg. Og jeg som "kastet" bort torsdagen til å lese på forelesningsnotatene. :tease:

Må si jeg undervurderte hvor lett eksamen/faget faktisk var.

Vil du si man har noe faglig utbytte av å ta det faget, eller er det for simpelt/mest et "gratis"-fag?

Lenke til kommentar

What he said^ Skal jo sies at jeg lærte litt av faget, kunne jo minimalt om kroppen osv. Men folk sier at pensum boka skal være decent og i teorien er hele den boka pensum. Så det blir litt til hva du gjør det til selv. Du klarer nemlig tydeligvis å bestå ved å bare lese på game eksamensoppg, siden mange av spørsmålene går igjen, men legger man litt mere i det enn hva jeg gjorde så får man nok en del bedre fagutbytte. Men jeg så primært etter billige 7.5 stp siden jeg atm skriver master og er ferdig om to uker (:D) men manglet da 7.5 stp

Lenke til kommentar

Lite spørsmål. Har planer om å bytte til datateknikk neste semester, og vil dermed mangle en del fag. Det jeg lurer litt på er hvordan vil de fagene jeg har hatt nå som ikke er obligatoriske for data, bli seende ut på det avsluttende vitnemålet? For eksempel matte 2.

 

EDIT: Eller glem det. Ser ut som det vil gå under ekstraemner, og vil ikke havne på selve vitnemålet, men man kan be om karakterutskrift med dem.

Endret av Hertug1.
Lenke til kommentar

Sett sammen et team av bygg- og miljøstudenter til å utvikle en løsning slik at det er mulig å ta markløft på Portalen uten å "bryte reglene".

Hva slags regler er det snakk om?

Ang. tilstandene der; Er det ikke Eleiko-platting på Portalen? Fantastisk at studenter har greid å ødelegge plattinger som skal tåle oppimot 300kg sluppet fra 2 meter + høyde. Jeg kan ikke forstå annet enn at de som har montert plattingen MÅ ha gjort en dårlig jobb, eller ikke fulgt anbefalingene som helt sikkert følger med en slik platting til rundt 15-20k. Meningsløst å kjøpe så dyrt utstyr om en ikke skal gjøre det rett.

 

 

Så mye treningssnakk de siste innleggene her så jeg slenger ut litt reklame.

Dersom noen tilfeldigvis skulle ha lyst til å prøve ut olympisk vektløfting er det bare å ta seg turen innom Trondeim Atletklubb på Lademoen (ev. sende PM til meg). Kan stille med lokaler hvor det er lov til å kaste vekter hardt i bakken + plattformer som ikke ser ut som hengemyrer (spoiler).

 

 

2.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...