Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som du sikkert skjønner kan ikke SiT la studenthyblene stå tomme i to måneder (ingen som betaler leie) på grunn av at de nye studentene ikke vil betale leie før studiestart.

 

I praksis står SiT-hybler ganske ofte tomme. Hvis beboeren i en hybel flytter ut i mai kommer neppe noen til å flytte inn (eller betale leie) før juli.

Det skjer ja, men det vanligste er vel å flytte ut litt ut i juni? Da står de tomme i 2-3 uker i motsetning til 2 måneder om alle skulle betalt fra når teknostart begynner.

Lenke til kommentar

Får hver enkelt svar på forskjellige tidspunkt mtp bolig i Trondheim? (SiT) Jeg søkte i april-ish, og søknaden min er fortsatt ubehandlet. Burde jeg være bekymret?

 

Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke alle får tilbud samtidig. Man bør likevel ta høyde for at alle ikke får tilbud.

Lenke til kommentar

Får hver enkelt svar på forskjellige tidspunkt mtp bolig i Trondheim? (SiT) Jeg søkte i april-ish, og søknaden min er fortsatt ubehandlet. Burde jeg være bekymret?

 

Hvis du søkte i april får du nok svar etter dem som søkte i februar. Søkte du seint i april (sånn etter 15.) får du kanskje ikke hybel til semesterstart i det hele tatt, selv om du søkte på store studentbyer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...