Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk levert latex til Nicolas Sogge! Huset var lett å finne, men problemet var leiligheten. Håper han blir glad for fin pakke i postkassen :D

Er det mulig / lurt av meg å ta tallteori dette halvåret? Krasjer ikke med timeplanen min. Så kan fint ta det. Bare føler det er litt sent å ta ekstra fag/ikke så lurt?

Akkuratt nå sover jeg meg gjennom fagene jeg tar så...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fikk levert latex til Nicolas Sogge! Huset var lett å finne, men problemet var leiligheten. Håper han blir glad for fin pakke i postkassen :D

Er det mulig / lurt av meg å ta tallteori dette halvåret? Krasjer ikke med timeplanen min. Så kan fint ta det. Bare føler det er litt sent å ta ekstra fag/ikke så lurt?

Jeg har nettopp meldt meg opp i Diskret Matematikk, men har ikke mulighet til å gå i forelesninger. Hvis jeg føler at jeg ikke greier å henge med på tempoet, så er det jo bare til å melde seg av igjen. Ser ikke helt hvorfor du ikke skulle ta Tallteori hvis du mener det blir gøy/interessant/eller hva faen.

Endret av Quent
Skrevet

Tallteori er ikke et meget tungt fag, du må bare klare å henge med og skjønne bevisføring. Det er forøvrig et utmerket fag for å lære seg å bevise skikkelig.

Skrevet

Du var faktisk dere han bor og leverte øving?

• Liker 2
Skrevet

Skal levere første øving i ITGK snart, og skjønner ikke heelt hvordan jeg skal gjøre det. Skal nemlig bare gjøre noen enkle utregninger i Matlab, men hvordan skal jeg lagre det jeg gjør så jeg kan vise det til studass? Ser at det går an å lagre skript, men det er vel ikke det jeg skal gjøre?

Skrevet

Hvis ting ikke har endret seg fra ifjor skal du gå på sal og gjøre oppgavene mens studass ser på (når du allerede har gjort dem burde det være rimelig enkelt). I senere øvinger lager du skript som du kjører mens studass ser på.

Skrevet

Tirsdag 12.15 - 14.00

Torsdag 09.15 - 10.00

1. Kyb/Data/Komtek/Indøk Data/M. Medievit./M. Real (Python)/M. Biotek./Annet (TDT4110)

2. Bygg/Tekn. Geo/Annet (TDT4105)/Nano/M. Real (Matlab)/Pet

3. Fys.mat/Kjemi/Mat.tek/B. Fysikk/B. Geologi

4. Maskin/Marin/Elektro/Emil/Ing&IKT/Indøk Emil/Indøk Maskin

Hvilken av disse IT-gruppene hører du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...