Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man blir sivilingeniør i Akustikk, hvilke type oppgaver ender man da opp med ? Hvilke fagfelt og hvilke bedrifter er i det tilfellet aktuelle ? Går førsteåret fysmat, og har litt lyst til å gå i denne retningen. Hvordan er mulighetene for dette? Bør jeg bytte til elektro eller kan jeg velge fysikk i 3. klasse og ta det derifra?

Lenke til kommentar

Ingen muligheter for å få brukt? Tenker sikkert mange som er ferdige.

 

Sendte også henne epost, men ikke noe svar.

Har så mange spørsmål angående nesteår ^^

 

Hun skal slutte på NTNU, mulig hun har sluttet allerede, så det kan være vanskelig å få tak på henne. Hvis du vil ha brukt så er det muligheter for det også, men siden mange like boka så er det ikke sikkert at folk vil selge. De fleste er heller ikke Trondheim så å få tak i en bok akkurat nå kan være vanskelig. Hvis du kan vente til høsten kan jeg høre med de kjenner som hadde Analyse 1 i fjor.

 

Når det kommer til andre spørsmål er det sikkert folk her som kan svare på mye av det, er sikkert mye du kan finne ut fra nettsiden også.

Lenke til kommentar

Er det noen som har kjøpt bøker på denne siden: http://www.ibok.no/? Hvordan handler man der? Særlig lurer jeg på hvordan man betaler, og om folk stort sett er villige til å sende bøkene i posten?

 

Lurer også på om det er nokså sikkert at de bøkene som står på sidene til ntnu på de forskjellige fagene er de som brukes/trengs? (gjelder førsteåret/første semester fysikk og matematikk)

 

Og bare sånn mens jeg er i gang med å spørre, hvordan er kjønnsfordelingen på fysmat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...