Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge min eks-kone som har vært elev på instituttet samt artikler i de to overnevnte avisene for 2 år siden...

 

Ok, da velger jeg å ikke tro på det inntil jeg får noe mer konkret (ikke noe personlig), det er som nevnt en ganske oppsiktsvekkende holdning, og det er vanskelig å søke seg fram til at noen ikke mener noe.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ganske bra standard, og ganske billig, men kanskje litt langt unna campus/byen. Det tar 10 min å sykle til gløs, 15 til byen. Også tar det litt lenger tid hjem igjen pga en ganske lang oppoverbakke.

 

Egentlig en ganske bra plass for tilflyttende førsteårsstudenter, da det er sikkert og bra standard. Du kommer sikkert til å flytte etter noen måneder/år for å komme deg nærmere sentrum. Uansett er det veldig greit å ha noe klart, da utleiermarkedet i Trondheim er ganske villt i august..

Lenke til kommentar

Noen som har noe å meddele om Steinan? Har blitt tildelt hybel der, men vet fint lite om stedet. Skal gå på Gløshaugen.

 

Jeg har bodd der i tre år nå og har hatt det veldig fint. Er litt langt unna byen, men det går buss ganske ofte. Det er to grunner til at jeg fremdeles bor der og det er prisen og det faktum at jeg er for lat til å flytte. Var snakk om noe flytting for noen semester siden, men jeg gidder rett og slett ikke å gå opp 1000-2000 kr i leie bare for å bo nærere byen.

 

Kan også nevene at det er ganske bra miljø der oppe, har noe som heter huset der de har masse sosiale greier.

 

Så:

 

Litt langt unna byen

Billig

Bra miljø

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt ja, hvis du hater det kan du bare flytte, men det er lurt å finne seg et sted å bo til skole start.

Lenke til kommentar

Steinan er helt OK, hybel i småhus har ganske god standard. Blokkhyblene er helt gjennomsnittlig.

 

Ulempen med Steinan er i mine øyne er avstanden, at det er oppoverbakke dit (ikke bra om man sykler), og de dårlige bussforbindelsene. På kveldstid går det jo buss bare en gang i timen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...