Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal man først pirke så ville jeg påpekt at glasset har feil form. Men det gjør jeg ikke.

 

Jeg klarer ikke å la denne tråden glippe fra mine innlegg. Men så ble jeg aldri ferdig, og så er jeg åpen for å prøve igjen senere.

 

Noen som tør gjette på hvor høye krav det vil bli på profesjonsstudiet i psykologi nå som inntaket går via SO? Vet jeg må ta opp en hel haug med VGS-fag for å klare poengkravet, men allikevel, det er ikke så umulig for meg som det var før.

Lenke til kommentar

Gratulerer, men hva er greia med å skrive på norsk?

Det er mer bekvemt.

 

Skal man først pirke så ville jeg påpekt at glasset har feil form. Men det gjør jeg ikke.

Hvordan kan et glass som er laget for single malt ha feil form for Laphroaig Quarter Cask, som er en single malt?

Lenke til kommentar

Men er det fortsatt 64-65 i ordinærkvoten? Det tror jeg ikke før jeg får se det.

Du vet at vi har en eneste kilde i hele Norge for inntakskravene på ting som går via Samordna? Slik at det er ikke noe poeng å tvile på slikt. Ellers har jo Frexxia lenket til det allerede under her.

 

Jeg ville personlig vært litt skeptisk til psykologi på ntnu mtp alt bråket rundt instituttet.

Jeg ville ikke det. Psykologisk institutt på NTNU har hatt problemer og bråk siden før 2007. Jeg mener også at tanten til eks-kona mi sa at det var problemer der allerede rundt 2000, men det har jeg ikke fulgt med på så tidlig så det kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...