Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lett på studweb i en halv time, og klarer ikke finne ut av hvor jeg melder meg opp til konte. Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig? De to fagene jeg skal konte kommer opp på oppmeldinger, men står som "Ikke søkt". Hvordan i guds navn får jeg meldt meg opp?

 

 

Edit: Bah, fant selvfølgelig ut av det 2 minutter etter posting.

Endret av blixbox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor faglærere ofte venter så lenge med å legge det ut. Jeg skjønner at de ikke legge det ut i det hele tatt, men det går jo virkelig ikke ut over noen når alle legger ut til slutt uansett.

 

Jeg sitter selv og venter på LF i Termisk Fysikk og Fluidmekanikk, klarer ikke helt å slappe av uten å vite :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor faglærere ofte venter så lenge med å legge det ut. Jeg skjønner at de ikke legge det ut i det hele tatt, men det går jo virkelig ikke ut over noen når alle legger ut til slutt uansett.

 

Jeg sitter selv og venter på LF i Termisk Fysikk og Fluidmekanikk, klarer ikke helt å slappe av uten å vite :p

 

Hvis du med termisk fysikk mener TFY4165/FY1005 så ligger det nederst her http://home.phys.ntnu.no/instdef/undervisning/tfy4165/arkiv/index.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...