Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått tilbake resultatet fra ITGK-eksamen. Lurer litt på dette ang. poengberegning på multiple choice oppgaven. Etter det jeg fikk med meg så var det 1p+ for riktig kryss, og -1/2p for dobbelt kryss. Vil det da si at hvis jeg krysser to ganger, hvorav et av kryssa er riktig, får jeg da 1/2p+?

Lenke til kommentar

Elsker itgk sitt online sensur system, skrive inn random kandidatnummer å se resultatet.

Den første jeg prøvde fikk 39 av 100, og dermed stryk pga ett poeng, haha.

Dette burde bli gitt som obligatorisk øving i statistikk kurset.

 

Jeg presterte å få utrolig tilfredsstillende 89,5%.

Er det noen grunn til ikke å klage, og håpe neste sensor gir et halvt poeng mer i delvis score?

Fikk 2,5/5 , 9/10 og 4.5/5 utenom MC.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med nedlasting og opplasting i SiT studentbyer? Tenker da på om det er vanlig å bli tatt for ulovlig nedlasting og opplasting, og dermed bli utestengt. Eller skjer dette bare når man overskrider grensene?

 

 

 

Om du ikke bruker peerblock eller lignende er det godt mulig det oppdages. Kjenner to stykker som fikk epost fra orakeltjenesten om misbruk av nettet. Da gir de deg en frist eller noe på å svare på eposten hvor du gir uttrykk for at du har forstått reglene, og du er utestengt frem til du svarer. Ved videre overtredelse mener jeg de sanksjonerer med ganske lange utestengelser.

Lenke til kommentar

Jeg presterte å få utrolig tilfredsstillende 89,5%.

Er det noen grunn til ikke å klage, og håpe neste sensor gir et halvt poeng mer i delvis score?

Fikk 2,5/5 , 9/10 og 4.5/5 utenom MC.

Her ser man den negative siden ved å gi studentene resultatet i prosent. En drøss med folk som er en prosent fra bedre karakter kommer sikkert til å klage fordi man ikke har noe å tape på det og sørger for en god del merarbeid for NTNU.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest i reglene er det spesielt bittorent og gnutella (limewire) skolen er redd for. Usenet, FTP, og warez (Rapidshare, feks) som er enveis og veldig gjerne kryptert er "ikke så nøye".

 

Kan være jeg har missforstått, og ønsker gjerne at noen her kommenterer hvordan det funker i praksis. Et studentliv uten filmer er litt trasig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...