Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksempel på gyldig praksis?

Mulig man kunne fått det under de seks ukene som kan være hva som helst, men jeg ser ikke vitsen. Man skal uansett jobbe mye mer enn praksiskravet.

 

Selv har jeg jobbet seks til åtte uker hver sommer.

Endret av trøls
Lenke til kommentar

Eksempel på gyldig praksis?

 

Det praksisgreiene er bare tull fra ende til annen. Du får godkjent så og si hva som helst så lenge du klarer å forklare situasjonen din greit. Kjenner folk som har fått godkjent 12 uker med å jobbe i kassa på bunnpris, trailersjåfør, osv osv. Dvs, har du ikke fått noen relevant, så får du godkjent nesten alt. NTNU er ikke tjent med å nekte deg å få ta ut masteroppgaven din og fullføre graden bare fordi du ikke har 12 ukers praksis.

Lenke til kommentar

Totalt sett får du med: bokhylle, pult, stol, stort klesskap, seng og sofa. Senga er vel 90 brei trur eg. Du kan nok kanskje legge ein av sengene ned i det store felles oppbevaringsrommet vi har her. Om det er populært veit eg ikkje, men eg har allereie lagt ei madrass ned der. Kor stor er di seng snakk om?

 

Du vil ikkje ha 2 senger inn på rommet, med mindre du vil ha minde enn 2m² gå/fritt areal.

 

Edit: kan eg spørje om kor du har fått plass? :)

 

Takk for svar - den er 140, så det med begge to inni rommet kan kanskje bli litt heftig ja. Men har nå snoket på bilder av hyblene i Klostergata 56, og funnet ut at hvis jeg klarer å skru av de bena på den sengen, så kan jeg vel bare legge den under sengen min :p haha.

 

Jeg har nr 16A - hva vil dette si? Hvilken etasje ligger denne i?

Lenke til kommentar

Eksempel på gyldig praksis?

 

Det praksisgreiene er bare tull fra ende til annen. Du får godkjent så og si hva som helst så lenge du klarer å forklare situasjonen din greit. Kjenner folk som har fått godkjent 12 uker med å jobbe i kassa på bunnpris, trailersjåfør, osv osv. Dvs, har du ikke fått noen relevant, så får du godkjent nesten alt. NTNU er ikke tjent med å nekte deg å få ta ut masteroppgaven din og fullføre graden bare fordi du ikke har 12 ukers praksis.

 

Har selv fått å sitte i kasse godkjent som praksis, dog etter at NTNU gjorde seg vanskelig å plutselig ikke ville godkjenne langt mer relevant praksis allikevel, fordi enheten formelt var under NTNU. Da sa jeg det som det var "jeg har tidligere fått beskjed om at det var greit, nå står jeg her i 5. uten relevant praksis", og voila, dustepraksisen ble godkjent.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Eller for å si det på en annen måte: Det er ikke nok praksisjobb for alle, så det er urealistisk av NTNU å vente at alle skal greie å finne seg relevant praksis. Så da ender det med at de godkjenner alt mulig rart. Men du kommer selvsagt lengst med relevant praksis på CVen, om sånt er viktig for deg.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Har det seg sånn at om jeg leverer blankt på en eksamen jeg har meldt meg opp i som et ekstrafag (skal egentlig ha faget neste år, men valgte å ta det dette semesteret), har jeg da rett til å ta konten i august eller må jeg vente til jeg "egentlig" skal ha det? Har godkjent øvingsopplegg og har levert en gankse bra mid term som teller 20% av karakteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...