Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På infomøtet til industriell matematikk sa de vel nærmere rett ut at vi får jobbene deres, spesielt doktorgradsstudier man egentlig ikke har grunnlag for.

 

Hvem er vi i dette tilfellet?

 

AtW

Og hvem er dere?

 

Edit: Jeg tipper "vi" er indmat og "dere" er andre sivilingeniører.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

På infomøtet til industriell matematikk sa de vel nærmere rett ut at vi får jobbene deres, spesielt doktorgradsstudier man egentlig ikke har grunnlag for.

 

Hvem er vi i dette tilfellet?

 

AtW

Og hvem er dere?

 

Edit: Jeg tipper "vi" er indmat og "dere" er andre sivilingeniører.

 

Virker som "dere" er industriell matematikk?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg går for ståkarakter ^^

 

Fire sider med max relevant stoff. null svada.. Er jeg rimelig safe, eller bør jeg bite negler frem mot den 18.? Hater slike dragvollfag. Du vet aldri om du har gjort det bra, og du må sykle langt inn i ødemarka for å avlegge eksamen. Seriøst: når jeg sykler forbi kyr og sauer på vei til eksamenslokalet, så er det ikke sentralt nok! Mulig de plasserte Dragvoll langt unna med vilje, for å gjemme humanistene liksom.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis den er slakere oppover, uten å gå noe nedover, så er den jo nødvendigvis lengre. Om det går kjappere eller ikke kommer jo da an på sykleteknikken din. Men mulig femmeren går nedover litt på slutten?

 

Det er klart, men jeg vil tippe at det for den generelle student går kjappere å sykle slakt oppover enn bratt oppover. Siste stykket før 5-ern kommer opp på flata og runder ned mot idrettsbygget der oppe er ganske bratt.

 

Er jo mye lengre (og brattere) å sykle den ruta bussen tar fra Voll studentby enn å ta til venstre i rundkjøringen etter Voll studentby og følge veien bortover.

Lenke til kommentar

Ikke hvor å være knowitall men å satse på at man faktisk får akkurat samme tema på eksamen (i tillegg til samme filosofer) som øvingene er kraftig fail folkens, skjerpings. Det er vel nærmest ingen som har påstått at man får - litt innsats må man jo ha i lesinga... Fatter ikke hvordan en kan gjøre det dårlig når man VET at det blir spørsmål om ihvertfall 2-3 av ca 6 forskjellige filosofer.

 

Er som å vite hvilke to-tre kapitler oppgavene kommer fra på et mattefag, men likevel gjøre det dårlig fordi man bare pugger et par oppgaver fra en øving istedenfor å faktisk lese på kapitlene.

Endret av slux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...