Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri fårstått hvorfår "Predator Armor"er så bra.For meg ser det ut som bra Totw tweak eller lvl 50-70.Men på ely hecks er T1 mye bedre eller ?er jo knapt meleeAC på den ?Tror du dør fort når hecks slår på deg med Predator ?

 

Men som frobb sikkert ok..

9057559[/snapback]

 

Helt enig, har aldri hatt annet enn t1 på min nt. Brukte T1 til ca 190 da jeg bytta ut armouren med merlin.

 

Merlin var i bruk til 215 da jeg bytta ut alt sammen med ql300 ofab.

 

Bruker i dag ofab og combined officer som funker utmerket.

 

Er du på rk1 og har spørsmål om nt send gjerne en tell til lodotten

Lenke til kommentar
AC er veldig overvurdert. Predator gir NR, evades, HP, nano - alt du trenger egentlig. Slår T1 ned i støvlene.

9057565[/snapback]

 

Er ikke mye evades fra Predator 10 per part ?Ser bare de dør som fluer når de bruker det på ely heck.Da bruker jeg heller t1 som gir meg 5-6000AC(Soldier)

 

Ja,evade er viktig det er sikkert.Men når hecks treffer deg med 1000-1500(crit) hjelper det lite..

 

Så Predator slår T1 ned i støvlene tror jeg lite på...

9057969[/snapback]

 

Har du noengang spillt nt tiamin? :cool:

 

Har prøvd fullt sett med begge på min nt, ikke mye forskjel og vil ikke si at predator var noe særlig å skryte av. NT er ikke evades profession i utgangspunktet så det betyr ikke en dritt med litt ekstra evades på de lvl. Det som gjør at vi nter overleve er vår egenskap til å kunne stikke av og ikke bli truffet vi tåler ikke en dritt likevel hehe.

 

Det som derimot er viktig er å få på stuff som adder rs. til mer rs du har til større sjangs har du til å unslippe høyere mobs og å unngå treff.

 

Etter 160 endres spillestil en del men det er fortsatt viktig å kunne løpe fort om du soloer. men om du spiller din nt riktig kan du soloe nesten hva som helst D. men tålmodighet er en dyd da det tar tid :yes:

Endret av slikkepinne
Lenke til kommentar
Har du noengang spillt nt tiamin? :cool:

 

Har prøvd fullt sett med begge på min nt, ikke mye forskjel og vil ikke si at predator var noe særlig å skryte av.

Har selvsagt spillt NT ja. Du merker knapt forskjell på hvor hardt mobs hitter med Preds kontra T1 og dette har jeg testet. Da sitter vi igjen med Predator som adder Nano, HP, etc - alt jeg nevnte tidligere. Men for all del, er man Pvm så har det fint lite å si hvilken armor man bruker... Imps/symbs er mye viktigere da. Men hvis man pvper kan god armor gi deg en ekstra edge som du ofte trenger.

Lenke til kommentar

De som spør om hjelp her inne, er stort sett under lvl 100, slik jeg selv var for et år siden :)

 

Ingen av disse driver noe særlig med PvP.

Når man begynner med AO, så er det kun PvM som gjelder !

Man vil levle og bli stor og sterk.

 

Skulle man ha interesser i PvP retning, så vil de først komme senere og da etter at man har lært spillet skikkelig å kjenne, samt fått opp noen høye chars.

 

Det blir derfor helt feil å trekke inn PvP basert armor og oppsett til nybegynnere.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Har du noengang spillt nt tiamin? :cool:

 

Har prøvd fullt sett med begge på min nt, ikke mye forskjel og vil ikke si at predator var noe særlig å skryte av.

Har selvsagt spillt NT ja. Du merker knapt forskjell på hvor hardt mobs hitter med Preds kontra T1 og dette har jeg testet. Da sitter vi igjen med Predator som adder Nano, HP, etc - alt jeg nevnte tidligere. Men for all del, er man Pvm så har det fint lite å si hvilken armor man bruker... Imps/symbs er mye viktigere da. Men hvis man pvper kan god armor gi deg en ekstra edge som du ofte trenger.

9059768[/snapback]

 

Ikke hør på hva han sier :p

Tiamin er bare en gimp

 

Carb er kurrant lowbie leveling armor. Den hp'en du får av armor i lav level er så intetbetydene. Kan man bruke omni Carb så er det finfin levlearmor

 

Hilsen Geekwave 220/23 Engineer, RK1 :)

Lenke til kommentar

Wtf.. Jeg var halvveis inn i ely key mish..

Fikk spørsmål fra Forrester Enel Aban, jeg prøvde begge alternativene til svar..

Begge gangene ble han misfornøyde.

 

Jeg skal jo liksom få et tag-device fra han.. men nå sier han bare:

"

Forrester Enel Aban: Talk to Ecclesiast Enel Gil and show your devotion to Enel.

Forrester Enel Aban: Until we speak again, may your heart stay true to the Divine.

"

 

Jeg vil ikke gjøre alt om igjen.

 

edit: har nå gjort alt igjen ^^

Får se hvordan det går denne gangen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Har du noengang spillt nt tiamin? :cool:

 

Har prøvd fullt sett med begge på min nt, ikke mye forskjel og vil ikke si at predator var noe særlig å skryte av.

Har selvsagt spillt NT ja. Du merker knapt forskjell på hvor hardt mobs hitter med Preds kontra T1 og dette har jeg testet. Da sitter vi igjen med Predator som adder Nano, HP, etc - alt jeg nevnte tidligere. Men for all del, er man Pvm så har det fint lite å si hvilken armor man bruker... Imps/symbs er mye viktigere da. Men hvis man pvper kan god armor gi deg en ekstra edge som du ofte trenger.

9059768[/snapback]

 

Jeg snakker selfølgelig om pvm, jeg er ikke noe pvp kar nei hehe. pvp for meg er et nødvendig onde for å få seg vp :blush:

Lenke til kommentar
Har du noengang spillt nt tiamin? :cool:

 

Har prøvd fullt sett med begge på min nt, ikke mye forskjel og vil ikke si at predator var noe særlig å skryte av.

Har selvsagt spillt NT ja. Du merker knapt forskjell på hvor hardt mobs hitter med Preds kontra T1 og dette har jeg testet. Da sitter vi igjen med Predator som adder Nano, HP, etc - alt jeg nevnte tidligere. Men for all del, er man Pvm så har det fint lite å si hvilken armor man bruker... Imps/symbs er mye viktigere da. Men hvis man pvper kan god armor gi deg en ekstra edge som du ofte trenger.

9059768[/snapback]

 

Ikke hør på hva han sier :p

Tiamin er bare en gimp

 

Carb er kurrant lowbie leveling armor. Den hp'en du får av armor i lav level er så intetbetydene. Kan man bruke omni Carb så er det finfin levlearmor

 

Hilsen Geekwave 220/23 Engineer, RK1 :)

9060438[/snapback]

 

Enig, omni carb er et ypperlig armour for low lvls. er også lett og rimelig å få tak i.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har du noengang spillt nt tiamin? :cool:

 

Har prøvd fullt sett med begge på min nt, ikke mye forskjel og vil ikke si at predator var noe særlig å skryte av.

Har selvsagt spillt NT ja. Du merker knapt forskjell på hvor hardt mobs hitter med Preds kontra T1 og dette har jeg testet. Da sitter vi igjen med Predator som adder Nano, HP, etc - alt jeg nevnte tidligere. Men for all del, er man Pvm så har det fint lite å si hvilken armor man bruker... Imps/symbs er mye viktigere da. Men hvis man pvper kan god armor gi deg en ekstra edge som du ofte trenger.

9059768[/snapback]

 

Ikke hør på hva han sier :p

Tiamin er bare en gimp

 

Carb er kurrant lowbie leveling armor. Den hp'en du får av armor i lav level er så intetbetydene. Kan man bruke omni Carb så er det finfin levlearmor

 

Hilsen Geekwave 220/23 Engineer, RK1 :)

9060438[/snapback]

 

Enig, omni carb er et ypperlig armour for low lvls. er også lett og rimelig å få tak i.

9060668[/snapback]

 

Clan carb er selvsagt også bra levlearmor. Bare at man får nano i stedet for hp. Men som sagt, så er det såpass lite at det er ubetydelig.

Lenke til kommentar

Bruker selv clan carb sjølv. Blir vel å få på ql 100 carb så fort eg får ein org mate til å lage ql 100-110 imps x4. Har utsett å få skaffe bedre ql carb og div 9 i fleire dager nå så nå er vel tiden inne.

 

Såg 2 soldier med Worn Heavy Tank Armor eller så var det Worn Medium Tank Armor i teamet mitt. Er det vits å kjøpe det til ein soldier?

Lenke til kommentar

Hvis man vil bruke den armoren som er best egnet til Pvm fra L50-L150 så kommer man ikke utenom Predator. Dere kan si hva dere vil, dette er uansett det beste man får foruten om alien armor/Ofab. Med forbehold om at enkelte armors, f.eks Smart Hood of the Wanderer for Advs selvsagt er bedre i hode-slotten.

 

La meg summere det opp slik:

 

Predator er kremen av lett-å-få-tak-i-armor for Pvm, og et minimum hvis man driver PvP. (PvP-armor er selvsagt veldig variert fra proffesion til proffesion, men la oss ikke dvele ved det, vi snakker PvM her.)

 

Så litt stats for å bevise hvor feil noen av dere tar:

 

Dette er hva et fullt sett med predator gir deg:

 

Abilities:

Body development 175

Nano pool 175

 

 

Miscellanous:

Nano cost modifier -1

Experience modifier 1

Critical chance 1

 

Speed:

Melee init 70

Ranged init 70

Nano init 35

Dodge ranged 70

Evade close 70

Nano resist 35

 

 

Other

Scale 1

Skill lock modifier -2

Experience regain percentage 1

 

----------

 

For en solitus gir dette (i tillegg til det som er nevnt over): 525 HP & 525 nano

For en nanomage gir dette (i tillegg til det som er nevnt over): 350 HP & 700 nano

For en atrox gir dette (i tillegg til det som er nevnt over): 700 HP & 350 nano

For en opifex gir dette (i tillegg til det som er nevnt over): 525 HP & 525 nano

 

----------

 

Predator kan puttes på @ L60 uten større problemer og det å ha 525 HP og nano er selvsagt meget bra. 70 til Inits er også helt utrolig god hjelp på dette levelet. Evades kommer ALLTID godt med og her får du 70 med på kjøpet. Selvom ditt proffesion ikke er et typisk evade proffesion, så må man ikke glemme de. (Husk forresten at 'Evade Cls' er viktigst når du er i SL.)

 

Predator blir mindre og mindre uber etterhvert som man leveler, men er godt brukbart til man kommer til Adonis. (525-700 HP er bedre på L60 enn på L145.)

 

----------

 

Sånn, da kan dere heller argumentere mot dette istedenfor å kalle meg gimp. ;)

 

Mvh,

Emaan 211 Adv - spillt siden 2005 og vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Som sagt, så er du en gimp Tiamin :p

De vanlige n00bs som faktisk er i levelrangen til å bruke Predator har faktisk ikke råd til det.

Hvem har vel råd til 40m for et sett i en level av 100 når det er dens første toon og ikke har venner til å gi en hel haug? :p

 

 

 

Inits har for det første null 0 betydning om man ikke har hauger av det.

Body Dev og +xp mod er kjempe bra, samt crit da, for MA's.. For andre så har det 0 å si i den level rangen :p

 

/Geekwave, RK1 :p

 

NB, har spilt siden 2001 :p og har 2x 220 engineers :p så jeg vet hva jeg prater om og^^

Endret av Jenschr
Lenke til kommentar

Jeg bare legger frem Predator som det beste alternativet. Jeg sier ikke at alle kan få tak i det, eller ha råd til det ved et tidlig stadie. Det jeg sier er at det kan campes lett av alle som er over L100.

 

Og igjen, i PvM så har det ikke noe særlig å si hva man bruker av armor, så lenge man har funnet noe annet enn en medsuit @ L100. :p

Lenke til kommentar

Sant nok. Støtter det helt og fult ut. Om man har råd til det. Mine alts bruker som regel predator på den levelrangen. Men nå har jeg råd til det.

Men som sagt, et greit alternativ, er carb, omni eller clan. Men det beste for pvm er som sagt over Predators. :)

Lenke til kommentar
NB, har spilt siden 2001  og har 2x 220 engineers  så jeg vet hva jeg prater om og^^

Tydelighvis ikke... :roll:

9061540[/snapback]

 

Vet ikke om du skal si noe på det :p

Som kun tenker på at alle har god råd. Noe de fleste nye spillere faktisk ikke har.

Carbonum er mer realistisk armor for vanlige spillere. Ikke rikinger.

Endret av Jenschr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...