Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Ja, jeg er enig i at Beast har gått ut på dato. Han er den samme gamle, mens AO spillerne er blitt pokker så mye mer yber i det siste.

 

Men når det er sagt, så har fortsatt ikke RK1 klart å fullføre Ailien playfield 42.

RK2 derimot, de har visst gjort det flere ganger.

 

Er klar over at SK grinding nok ikke er det kjekkeste du gjør, siden du enda ikke er 220, men om man grinder SK eller PvP´er mot stort sett de samme folka i timesvis, det går ut på det samme. Unektelig en smule repeterbart :D

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere missforstår poenget mitt. Det jeg mener er at det ikke kommer noe content som gir UTFORDRING. Som f.eks nye bosser osv. Bosser man må raide for å knekke. Ikke den samme bossen siden 2005 som man nå bare zerger.

 

Hadde det kommet spennede nye bosser som droppet unik loot så kunne det virkelig vært noe. Idag løper alle rundt i kliss lik armor. (Ofab eller AI-armor @ 220.)

 

Jeg er stygt redd for at begynnelsen på Conan betyr begynnelsen på slutten for Anarchy Online.

 

edit: Og det faktum at dere mener at man burde bruke lengre tid på grinding for å få mer content får meg til å trekke litt på smilebåndet. :)

9024333[/snapback]

 

Jeg personlig tror AOC og AO vil sameksistere i noen år, man har nå fått en motivert game director og folk som har vist at de kan lage nytt content for både høye og lave levels. Om man tror AOC blir noe annerledes enn andre Mmos der ute så trekker jeg litt på smilebåndet:) Men om man har mål om å bli den ubereste *Insert profession here* så må man jobbe litt. Personlig har jeg ingen slike mål og føler dermed at spillet varer lengre. Jeg tar Dreadloch når orgen gjør det, kjører litt HI og mercs med kompiser, kjører beast og AI playfield når jeg har lyst, og når jeg føler meg skikkelig grindelysten så går jeg å kverker RK dynas:)

 

Alt i alt, AO har igjen mye å by på.

 

/harakiri rk2

Lenke til kommentar

uffda.

Var i sector 10 sammen med 5 andre i natt.

I 5 tiden sovnet jeg, våknet senere uten å ha merket at jeg hadde sovnet..

Jeg skrudde av pcen og gikk å la meg.. Gjett om jeg var trøtt og ikke visste hva jeg gjorde? :)

 

Lurer på hvordan teamet reagerte :blush:

 

edit: finnes mange idioter ingame.. uff uff uff..

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Driver forsatt med shoulderpad quest, men mangler eit par ting. Får se eg får nokon med å hjelpe meg etter eg har sett ferdig Deadwood på tv2.

 

 

Edit: Endeligt er eg ferdig med part 1 og fikk gjor masse annet. Testet shoulderpad'en på, men skal den ikkje vises på toon min at eg har den shoulderpad(s) på? For eg har sett andre med lignende shoulderpads på sin toon som den eg har.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Det er en bug med de shoulderpad-ene. Husker ikke hvordan det var, men det spørs om du ikke må ha på begge to for at de skal vises. Hvis ikke er du muligens nødt til å ta av back item(??), tror jeg.

 

Gikk ned i subway med min level 24 engineer i går, med level 64 bot ... kjedelig -_-

 

Ble to Ring of the Nucleus Basalis, da.

9035205[/snapback]

 

Neida, men du kan bare ha en Enhanced versjon, de er unique.

Så om du skal gjøre quest for to pads så må du hele tiden ligge ett hakk bak på den ene, og ikke fullføre siste quest før du har omnifiet/clanalized den første paden.

 

Om du bare har på en så vil de vises som 2 pads etter andre oppgradering, første oppgradering er usynlig om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Får jo holde dere oppdatert om Adventureren min :)

 

 

Er nå blitt level 36, fremdeles bare som froob account.

 

Utstyr:

QL55 SOL Executioner

Phase Blade

De tre ringene fra Totw som gjør damage (54/s DOT, 75/100 Heal/Nuke, 303 Nuke)

 

Noen QL1 shoulders fra newbie area :(

Fullt set Omni-Tek Steel-Ribbed Armor QL42 (mitt første møte med clicksaver ;))

Exarch Robe fra Totw på ryggen.

 

Notum Ring of the Three

Platinum Ring of The Three

 

QL75 Basic Adventurer Implants

 

Max NCU: 76 (3 slot belte med 3x19 + ringene) - Har guardian 5 slot beltet, må bare sette no IP i Comp Lit når jeg har råd :p

 

 

 

 

 

 

 

 

Det jeg ser etter nå er vel noen Shoulders, og noe til å ha på L/R Wrist?

Hvor høyt kan jeg levele med dette gearet før jeg er gimp og må re-equippe meg?

 

 

 

Edit: Glemte deler av utstyret.

Endret av Sozeles
Lenke til kommentar
Max NCU: 76 (3 slot belte med 3x19 + ringene) - Har guardian 5 slot beltet, må bare sette no IP i Comp Lit når jeg har råd :p

 

Det jeg ser etter nå er vel noen Shoulders, og noe til å ha på L/R Wrist?

Hvor høyt kan jeg levele med dette gearet før jeg er gimp og må re-equippe meg?

9035557[/snapback]

 

Du kan temp implante Comp Litr for å få på beltet. Belter går ikke OE, så det gjør ikke noe om du ikke har nok CL når du først har fått det inn.

 

Ellers er det vel ganske skralt med wrist items for froobs tror jeg. Er faktisk ikke sikker da jeg alltid har hatt SL og tilgang til Arul Saba =) Til shoulderpads er det bare å begynne på shoulderpad questen tenker jeg. Mobsene du må drepe for første del er rundt level 30-40, så burde passe deg ganske bra, selv om de ikke gir sinnsykt med xp. Se her for guide.

 

Siden det er den første toonen din, så er det vel nesten ikke til å unngå at du til tider vil bli oppfattet som gimp av noen. Når det er sagt, sørg for at du til en hver tid har de nanoer som kreves at du skal kaste. Det verste jeg vet er å komme i team med folk som ikke har oppdatert toolsettet sitt som kan være nyttig for andre i teamet. Ellers bør du vel aldri ha imps/armor som er samme eller lavere ql enn ditt eget level. Det går selvfølgelig an å skippe en del eller to, eller vente littegrann med en oppgradering, men ha det i bakhodet i alle fall.

Lenke til kommentar
Det jeg ser etter nå er vel noen Shoulders, og noe til å ha på L/R Wrist?

Hvor høyt kan jeg levele med dette gearet før jeg er gimp og må re-equippe meg?

 

Shoulderpads som vises tar litt lang tid å skaffe.

 

del 1: du må grinde items fra roboter. Itemsene har lav drop rate.

 

del 2: Du må tagge 9 roboter (dette er veldig enkelt).

 

del 3: Du må drepe samtlige roboter som du tagget (en lvl 200+ kan drepe disse alene, eller du kan skaffe et team med playere fra lvl 80 og opp).

Lenke til kommentar

Har ein engi på lvl 31 så når du kjem til totw, så berre pm meg ingame på Langel for eg spiller på den framover. Kunne vi ikkje ha laft kverandre til som venn i xfire så det er enklere å se når vi spiller AO. Er litt greit å ha nokon ekstra norske å spille med i missions, dungeons og så videre.

 

Edit: Har 1 item igjen til å få nummer 2 shoulderpad og har drept 195 - 250 Patrol Mechdog's å likevel så fant eg andre deler som eg hadde allerede. Får sikkert tak i Highly plastic mother-circuit array i morgen.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Edit: Har 1 item igjen til å få nummer 2 shoulderpad og har drept 195 - 250 Patrol Mechdog's å likevel så fant eg andre deler som eg hadde allerede. Får sikkert tak i Highly plastic mother-circuit array i morgen.

9041777[/snapback]

 

skaffer du to par? :)

 

Er lvl 40 nå, har team med lvl 220 pocket doc.. Så nå skal hecks drepes.

 

edit: 07:00 ; lvl 53.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...