Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :)

Prøvde å combine/assemble bok 2 med 1, men det gikk ikke... Får prøve igjen.

Får nok bare det :thumbup:

Men kan jo av og til være noen bugg og lignende, da kan man prøve en re-log på spillet og se om det hjelper.

Jeg hadde uansett ingen problemer med å sette de sammen, part 2 på 1 osv.

Får bare prøve :S - lykke til med å finne alle 6 delene!

Lenke til kommentar
Er det noen andre som sluttet å spille dette spillet etter at de gikk lei av å slå på steiner(hecklers)?

Hvis du gikk lei av å spille pga at du bare gikk for hecklers - vel, da har du ikke utnyttet spillet godt nok.

Du kunne f.eks gjort tier - armour questene, eller andre armour quester osv.

Det er uendelig mange ting utenom lvl`ing også i Anarchy Online.

Lenke til kommentar

Hmm.. quests i Anarchy Online har da virkelig ALDRI gitt noe xp å snakke om å det hele tatt, det er nok heller alt du må drepe (les: campe) for å få gjort de som gir belønning. Man kaller det "Tier Armor"-questene ser jeg, er mer camp-fest for meg. Jeg har aldri gjort de, det jeg ville ha av tier armor har jeg kjøpt, og kommer aldri til å gjøre noe annet heller. *Ingen* kan komme å si at det er morsomt å campe etter Tier 2-components i div. katakomber.

 

Quests i AO er for meg omtrent et ikke-eksisterende kapittel, og de fins ikke annet enn kjedelige. Dessverre så MÅ man gjøre noen av de, skal man ha tilgang til Inferno, Pandemonium osv. Jeg gjorde alle de questene en gang, så kjøpte jeg Inferno-boots, Hold Hell at Bay osv til mine neste to characters som det var aktuelt for.

 

Anarchy Online med et World of Warcraft-quest system derimot, DET hadde vært noe det.

 

Jeg har aldri opplevd å hatt det så artig i Anarchy Online som jeg har i World of Warcraft - men til AO's forsvar så skal jeg si at jeg har fortsatt ikke kansellert mine kontoer, jeg sjekker inn nå og da, rett og slett fordi Anarchy Online i mine øyne er et glimrende spill, det bare tærer litt for mye på tålmodigheten etter over 3 1/2 års spilling.

 

Ingen har vel lyst til å bruke *mer* tid enn nødvendig på å lvl'e? Ergo blir det hecklers (hvis man ikke har et godt sammensatt team for missions i Broken Shores , kanskje også Shadowland-mission, men disse har jeg rett og slett ikke prøvd) og så etterhvert mortiigs i Inferno. Spirit-kiting har aldri vært min greie, men all ære til snille NT'er og Crat's som lar 4 andre være med og sørge for at de får mindre xp/SK ;)

 

Til slutt; AO fortjener mye ros for et utrolig bra skill/perksystem, Rubi-Ka/Shadowlands er *stort*, og AO-community er for meg bedre enn WoW, har gjerne noe med 2 servere (Nei, jeg teller ikke med tyskerne) og laaangt færre spillere :) Men ros for quests, det fortjener AO absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Quests i AO er for items, ingenting mer, ingenting annet :p

 

Når jeg blir lei av hecklers, gjør jeg missions for tokens, går til guild "hangout'en", twinker (som faktisk er gøy når du ser resultatet), quester, hjelper folk med div. ting, mekker i guild butikken min, blitzer for senere armor/nanos, utforsker RK/SL setter opp towers/leke med towers/angripe towers, prøve å sette i gang alien raid osv...

 

Masse å gjøre, lvler ikke så mye, er bare lvl 125 nå, og tar meg goood tid. Da har jeg det veldig gøy :D

Lenke til kommentar

Twinking er når man får på seg de beste implantsene, våpen armour osv som det absolut er mulig på di lvl.

F.eks vil du ha et bra våpen på.

Da trenger du mye av den skill X.

Men skill X tar man å buffer med et annet høyt lvl implants så man kan få på seg implanted som buffer X.

Altså, man bruker implant til å få på seg de beste implantsene, som igjen gjør at du kan bruke veldig bra våpen for din lvl.

Er ikke 100% sikker, så hvis dette er galt - bare kom med innspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...