Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skuffet litt må jeg si :(

Jeg skjønner ikke, skuffet?

Er du ikke imponert av spillet?.

Men smak å behag, noen liker det, noen liker det osv, har respekt for det - men du skal inderlig godt vite at når du har fått fatt på anarchy online, etter en uke ca - da blir det gøyere å gøyere når du forstår mer om hvordan alt fungerer.

Jeg har aldri i mitt liv spilt et så avansert og stilig sammensatt spill ;)

Lenke til kommentar

Shift+click itemst, så får du opp all info, om mods og hva det krever å bruke det.

 

Når det gjelder armor vil du helst ha så my AC som mulig, jevnt fordelt på de ulike ac-typene..

 

Hvis du forteller hvilken rase og yrke du er/har blir det lettere å foreslå noe.

Lenke til kommentar

Hehe, vel solitus solider er ikke et galt valg. Men det kan du foresten også finne ut ved å shift+click deg selv ;) I begynnelsen er det et godt tips for å lære seg hva div ting er og hvordan det funker. shift+click og les description.

 

Regner med at du er på newb island enda.. eller? I alle fall, der kan du kjøpe newcomers armor fra en npc. så kjøper du clan badge hos clan vendoren (for du er vel klan, sant?) ved whoompaen (løp over ailienfeltet) og kombinerer disse i tradeskill vinduet (finner det ey sted i den vesntre menyen). DA vil du få en oppgradert versjon, kalt joint clan armor, som er supert i dine første lvl's. Senere kommer det ann på hva du prioriterer, men som regel er et sett carbonum, eller storm carbonum et bra alternativ, siden det gir ok AC og div gode mods. Dette er playedmade armor, så du må få en engi til å lage det for deg.

 

Har ikke særlig peil på våpen til solider, men jeg vet at mange foretrekker sol div 9 rifler

 

carbonum ql 20

Div 9, ql 50

Endret av Wobbegong
Lenke til kommentar
Hehe, vel solitus solider er ikke et galt valg. Men det kan du foresten også finne ut ved å shift+click deg selv ;) I begynnelsen er det et godt tips for å lære seg hva div ting er og hvordan det funker. shift+click og les description.

 

Regner med at du er på newb island enda.. eller? I alle fall, der kan du kjøpe newcomers armor fra en npc. så kjøper du clan badge hos clan vendoren (for du er vel klan, sant?) ved whoompaen (løp over ailienfeltet) og kombinerer disse i tradeskill vinduet (finner det ey sted i den vesntre menyen). DA vil du få en oppgradert versjon, kalt joint clan armor, som er supert i dine første lvl's. Senere kommer det ann på hva du prioriterer, men som regel er et sett carbonum, eller storm carbonum et bra alternativ, siden det gir ok AC og div gode mods. Dette er playedmade armor, så du må få en engi til å lage det for deg.

 

Har ikke særlig peil på våpen til solider, men jeg vet at mange foretrekker sol div 9 rifler

 

carbonum ql 20

Div 9, ql 50

Blir mye shift-click på meg da :p

 

Hvor får man tak i de tingene der :p

Lenke til kommentar

Trox' er også fint, men solitus er den beste allround breeden, ok valg for de fleste "yrkene".

 

Carbonum må lages, el kjøpes av/fra andre spillere. Det gir fine bonuser, til ncu for eksempel, som er veldig nyttige i starten. Jeg har enda et sett carb på min lvl 116 adventurer. Ser ganske bra ut også, utenom hjelmen da, som er helt jævlig hehe. Storm versjonen (vanlig carb + clanalizer) er litt bedre, og ser litt bedre ut imo. Ligner litt på stormtrooper rustning:]

 

Div 9: er ikke helt sikker på alle mulighetene for å finne disse, men jeg har kunn sett dem som loot fra dynacamps. Dvs at de nok er å finne på team mission bosser også... De er ganske vanlige, så prøv en "WTB low lvl div 9 PST" i shopping kanalen.

 

 

Edit: send et /tell til en sol med høyere lvl, han har sikkert noe gammelt utstyr han ikke trenger... Og prøv å komme deg inn it et hjelpsomt guild, det er uvurderlig

Endret av Wobbegong
Lenke til kommentar

"Huania"

Breed: Solitus

Gender: Male

Profession title: Militiaman (TitleLevel 1)

Profession: Soldier

Level: 3

Number of Invaders killed: 0

Killed by Invaders: 0

Defender rank: None

Alignment: neutral

Side Xp Bonus: 1.19%

 

Specializations:

 

Maps: None

Map reader upgrades: None.

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar

hehe nice:] Vil ikke være på før om litt over en uke (stuck in the army)

To level til, så burde du være ferdig på noob øya, den er veeeeldig kjedelig.

 

Da er det som regel missions og subway som gjelder. Er en del items du bør plukke med deg mens du er i subwayen eks: Morphing memory, Ring of the Nucleus Basalis (fra Eumendies)..

 

Er bare å sende meg et /tell om en ukes tid, hvis det er noe du lurer på ingame.

Dette gjelder foresten alle. Jeg har to karakterer; lvl 116 adv wobbegong og en liten agent lvl hmm ca 20 Wobbagent, som alltids er klar for a teame eller finne på no sprell. Agenten er mest en pvp twink (work in progress), men blir gjærne med på et oppdrag eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...