Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et lite tips er å kjøre rally nr 2 på Easy! ;)

Følte meg litt som en cheater første gang, men det er fullt legalt! :yes:

Det er jo fullt lovlig. Ikke vår feil at de har satt en bil verdt 265.000cr som premie på et så enkelt løp... :p

Skrevet
Et lite tips er å kjøre rally nr 2 på Easy! ;)

Følte meg litt som en cheater første gang, men det er fullt legalt! :yes:

Det er jo fullt lovlig. Ikke vår feil at de har satt en bil verdt 265.000cr som premie på et så enkelt løp... :p

Ja, jeg veit! Men følte meg allikevel som en juksemaker :p

Etterhvert har jeg skjønt at det ikke er fullt så lett å tjene penger på det løpet allikevel!

La oss si at jeg trengte 9 mill cred.

Da måtte jeg kjørt cupen 18 ganger! Hvis vi sier at hvert cup tar 15 min. kan vi bare gange 18*15. Svaret er 270 minutter..... :hmm:

Skrevet

Det var for å tjene penger raskt ja, ikke for å ha det gøy, som f.eks å kjøre en Fiat Panda rundt nurburgring.

Premien i DTM er en Mercedes CLK-GTR Race car.

Skrevet (endret)

oppdatering, har 92,3% nå

det som gjenstår er: 1000miles, formula GT cup, en isuzu cup og lexus cup. (slitter litt med å finne en lexus på bruktmarkedet, og fåkke kjøpt ny). ja og så 24 timers på le man 2 da. stygge b-specen bugger på sletta jeg må nok kjøre mesteparten selv

dersom det er som i GT 3 så må jeg kjøre timetrials på arkade også, mene har ikke sjekka om dette stemmer.

Endret av Spirre
Skrevet
ja og så 24 timers på le man 2 da. stygge b-specen bugger på sletta jeg må nok kjøre mesteparten selv

Her også.. kræsjer i veggen hele tiden, jævlig irriterende!! :realmad:

Skrevet
Et lite tilps til deg: 1000 miles er pice of cake! Bare bruk en Chevrolet Chevelle SS 454 '70! Du vinner den i American Muscle Car Championship! :)

hehe det er ikke fordi den er vanskelig at jeg drøyer, det er fordi den er så sykt lang :no:

skal kjøre shelby cobra eller ac cobra på den cupen, har ikke helt bestemt meg enda

Skrevet
hehe det er ikke fordi den er vanskelig at jeg drøyer, det er fordi den er så sykt lang :no:

skal kjøre shelby cobra eller ac cobra på den cupen, har ikke helt bestemt meg enda

Kjør Cobra på den, det gjorde jeg. En av de bedre bilene mine. :love:

Skrevet
Hvilken bil skal jeg bruke på NA cup i pro. events

Finner ingen jeg :no:

Brukte en utrimma Amuse S2000 R1 (Deilig bil som må kjøpes i "Tuner Village").

Moro også med Suzuki GSX-R/4.

Du kan bruke alle biler som ikke har turbo (vet ikke om det er restriksjon på racerbiler)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...