Gå til innhold

Swat 4 demo tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillte 20 min nå, og kan ikke si at jeg merka store forkjellen fra denne demoen og beta demoen, man har bare 3 våpen.

 

m4, ærte sktyer hagle, og 1911, samt teazer.

 

lyden forsvinner på en del av skuddene og lyden er kjenerelt dårlig, virke som en HL1 mod, men grafiken og ai, er helt ok, ikke noe fantastisk, SWAT folka er like flinke til å løpe foran deg som i SWAT 3 og Rainbow six.

 

men finden ser ut til å tåle ca. realsitisk, skal bare et velplasert skudd i brystet for å ta ned noen

Lenke til kommentar

Lasta ned denne tidligere i dag. Må si det er skikkelig stemning! Du får nødtelefonsamtalen, innkallinga av S.W.A.T. og en briefing før du går inn i ilden. For ikke å glemme informasjon om sivilister, mistenkte (hvis tilgjengelig) og tidslinja hittil for hendelsen. Er artig med slike smådetaljer før du går igang synes jeg.

 

En annen detalj jeg merka meg var når hele laget sto forann ei dør, så hørte jeg bak meg "you're standing in my position, sir". Må tydeligvis gjøre ting etter boka.

 

Du kan også lage utallige forskjellige oppdrag ved å bruke ting fra brettet som byggestener. F. eks. inkludere 10 mistenkte med høy moral slik at du får problemer med å arrestere dem uten bruk av mye vold. Det hjelper å overtale dem med en haug med gummikuler i brystet dog... :)

 

Blir resten av spillet slik, ser jeg det som en verdig oppfølger til SWAT 3. Gleder meg til det kommer i butikken!

Lenke til kommentar
venter på en mod som gjør at alle våpene blir tilgjenlige i demoen

Tror ikke det er mulig, med mindre det følger med modeller, animasjoner osv i modden. Hvis du derimot mente alle våpnene brukt i demoen, så er det vel i teorien mulig at du kan få til å bruke både uzien og den pistolen de mistenkte bruker. Dette pga at alt av informajon om disse våpnene følger med, med untak av tekstbeskrivelse vil jeg tro.

 

Det kan også hende at noen tar datafiler fra betaen og mikser dem sammen med demoen for å låse opp ekstra muligheter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...