Gå til innhold

Swat 4 demo tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til mp betaen kom det en mod som gjorde alle våpene tilgjenlige, men nå var mp demoen større en SP'n så det er ikke sikkert alle våpene er med i den,

 

men en av de beste tingene i spillet er den nye interfacen, kan komandere folka dine med bare høyre muse knapp, veldig fin å bruke, med litt trening går det nesten like fort som om man skulle si commandoene.

 

fysikken er helt ok, det er ikke så mye som flytter seg, det er folka og våpene, alt annet er sprikra fast, gøy å skyte en kar og se han rulle ned trappa, speiselt hvis han faktsik overlever skudd, da tenker jeg det gjorde vondt, først får du en .45 i maven så ruller du ned trappa, gjett om man er øm da:D

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Hmm.... :hmm:

 

Må si at jeg sitter igjen med et variert inntrykk gitt. Spillet var tøft det, absolutt, jeg elsker hele opplegget med SWAT, håndjern og saker, men det var noe som manglet. Kanskje jeg mener dette fordi spillet har voldsomt mye å leve opp til fra SWAT 3, jeg vet ikke.

 

Mangelen på fysikk er graverende. Alle nye spill per dags dato SKAL ha en viss form for fysikkmotor. Dette holdt ikke, Sierra.

 

Men kjøpe spillet? Å ja, det skal jeg. :)

Lenke til kommentar

Enig med at det var skuffande..Litt vanskeleg å setje ein fing på kva som ikkje var bra, for grafikken va bra, og heile opplegget er kult.

 

- Når eg skaut på nokre folk, kunne eg skyte og skyte med hagla på dei utan at dei døde.

 

- Når eg hadde sett mistenkte i håndhjern, fekk eg ikkje den gode følelsen av å ha gjort ein god jobb liksom.

 

- Fysikkmotoren er omtrent fråværande.

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Enig med at det var skuffande..Litt vanskeleg å setje ein fing på kva som ikkje var bra, for grafikken va bra, og heile opplegget er kult.

 

- Når eg skaut på nokre folk, kunne eg skyte og skyte med hagla på dei utan at dei døde.

 

- Når eg hadde sett mistenkte i håndhjern, fekk eg ikkje den gode følelsen av å ha gjort ein god jobb liksom.

 

- Fysikkmotoren er omtrent fråværande.

 

 

:cry:

Kansje fordi at du "bare " kan bruke gummikuler i demoen :p

Lenke til kommentar

spillte demoen litt i natt.

 

jeg synst det var helt ok, spillet er jo en demo og har ikke release før om 1 måneds tid eller no.. så det er jo tid til forbedring...

Den første detaljen jeg la merke til var når han karen som stod opp på taket på bilen eller ka det var skulle klatre ned... det var jo ganske bra..

 

 

Ellers syns jeg at spillet var kult..

 

Gullegutt.. kanskje det var gummikuler du skøyt med og ikke skarpt. skal noen skudd til før du dreper de med gummikuler,.. :thumbup:

Lenke til kommentar
spillte demoen litt i natt.

 

jeg synst det var helt ok, spillet er jo en demo og har ikke release før om 1 måneds tid eller no.. så det er jo tid til forbedring...

Den første detaljen jeg la merke til var når han karen som stod opp på taket på bilen eller ka det var skulle klatre ned... det var jo ganske bra..

 

 

Ellers syns jeg at spillet var kult..

 

Gullegutt.. kanskje det var gummikuler du skøyt med og ikke skarpt. skal noen skudd til før du dreper de med gummikuler,.. :thumbup:

Vell.. det kan hende! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er enig at skyteaien kunne trenge litt fiksing, men samtidig er den også realistisk. Skyter du en mistenkt uten at han peker et våpen på deg får du jo "unauthorised use of deadly force", vil tro det samme gjelder for dem og siden de følger boka skyter de ikke med en gang. Dette slår selvfølgelig begge veier, ser noen ganger at de skyter folk som ikke lenger har våpen(!) da de nettopp har mista det for deretter begynt å løpe. Går da utifra at spillet flagga fyren som et mål da han hadde opptredd truende tidligere, men glemte å sette han til ufarlig etterpå.

 

Har enda ikke opplevd at folka ikke gjør noe når de blir skutt på forfra, har derimot opplevd å miste et par mann på overfall bakfra med MAC-10...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...