Gå til innhold

Latterlige navn på karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet
guilden min heter " Brotherhood of the dusts"  :roll:

Det er jo helt feil? Brorskapet av støvene?

yes! Duden som lagde navnet kunne ikke engelsk så bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er rogue og kaller meg Hysj på Burning blage.. Jeg ser humoren i det :p

Det er en bedre. En Night-Elf Rogue som heter 'Sniken'. :D

Selv bruker jeg kun navn som en kunne kalt personer. Men det er slik jeg er, men jeg gidder ikke å bry meg om andre mennesker ufattelig dårlig valg av navn.

Endret av Cappo
Skrevet
Møtte en Tauren som kalte seg Beef. Han sa at han var full av seg selv.

Beef sier du?

Hehehe kjenner han godt. En kjernekar av den sjeldne sorten.

Skrevet
Møtte en Tauren som kalte seg Beef. Han sa at han var full av seg selv.

Beef sier du?

Hehehe kjenner han godt. En kjernekar av den sjeldne sorten.

Morsomt navn.., Full av seg selv.. hehe :!:

Skrevet

En hunter i betaen som kalte dyret sitt (en tiger/panter-lookalike) "OMGWTFCAT". Lo godt da ja :D

Så er der en guild på Daggerspine (PVP) som kaller seg "Almigthy Sisters" og "Phoenix Fondation". :lol:

Skrevet
På Spinebreaker har jeg truffet på Graslauk (ganske vittig) og Youarefat (ikke vittig).

Generelt syns jeg nivået er ganske bra. Er NE og ser mange gode alvenavn.

ey! ikke mobb!

av en eller merkelig grunn så tror jeg kanskje det var meg... :blush:

Skrevet

jeg er Dwarf med enorm bart, og finner det bare passende å kalle meg selv Bartin.

personlig synst jeg at folk med tåpelige navn er en koselig ting i spill.

husker fortsatt hvor godt jeg lo av "Don't Shoot me i have seven children" nicket jeg så i CS for mange år tilbake :)

Skrevet

Setter stor pris på "ordentlige" navn, men ler bare av de som er dårlige..

forresten..

"if the bible was an rpg then judas was damn poor. he sold out for thirty silver, that is three gold pieces, you can only just buy a dagger for that"

30s er ikke 3g :p

Skrevet (endret)

dere kan ikke klage på norske nick når Blizzard kaller en NPC "Mountaineer Angst". Han er stasjonert på demningen i Loch Modan hvis du vil hilse på han... ;)

Endret av h3nrik
Skrevet
dere kan ikke klage på norske nick når Blizzard kaller en NPC "Mountaineer Angst". Han er stasjonert på demningen i Loch Modan hvis du vil hilse på han... ;)

hehe... fekk meg ei lita latter kule når eg så han.. :!:

Var ein annan "Mountaineer" som hadde eit navn som var omtrent i samme gata, men eg kjem ikkje på det no..

Skrevet

Ser ikke helt problemet med litt "vittige" nick. Hårek, graslauk, og diverse andre norske nick er helt ok, synes jeg. Derimot synes jeg ikke det så greit med "1337"-nick og "stygge" ord.

Jeg er NE, og kaller meg for Arduriel. I følge en oversettelses-tingest jeg fant på nettet betyr det "jeg er jente, og du er eid". :D

Skrevet

Hva er det med folk som ser på det å bryte regler som et stort selvfølge? Skal ikke sammenligne dette med å skyte barn eller noe men i motsetning til det mange tror så ble ikke regler lagd for å brytes. Såvidt jeg vet så har dette forumet og noen rettningslinjer. Blandt annet

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Jeg synest denne tråden har blitt forvandlet til en plass for drittslenging mot de som vil at andre folk skal følge reglene. Selvfølgelig kan dere bryte reglene, men jeg føler at dere burde være klar over konsekvensene av det dere gjør. Ikke bare sitte der "Jeg driter i reglene og bryr meg ikke om å lese dem så bare hold kjeft" (ca samme svar som jeg har fått fra noen ingame(oversatt til norsk))

Beklager sterkt om noen føler seg støtt av at folk vil at andre skal følge de regler som har blitt satt opp.

Skrevet
Burning blade:

My mother is your stepdad

REDRUM

Pink googles with pink color

Haha "My mom is your stepdad" har jeg sett også.

Det er en vill guild ass.

Har dere sett han som kaller seg Shaft eller?

Han er god han.... Ikke til å spøke med den karen nei...

Men ellers har jeg sett en fyr på Burning blade som kaller seg "Killerofhell" og Guildname "Slayers from hell".

Originale navn....

Skrevet
dere kan ikke klage på norske nick når Blizzard kaller en NPC "Mountaineer Angst". Han er stasjonert på demningen i Loch Modan hvis du vil hilse på han...  ;)

hehe... fekk meg ei lita latter kule når eg så han.. :!:

Var ein annan "Mountaineer" som hadde eit navn som var omtrent i samme gata, men eg kjem ikkje på det no..

Ler hver eneste gang jeg møter på Karl Boran ved bryggen i menethril harbor :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...