Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hva vil du frem til? Det at en lock ikke gjør bra dps på trash synes jeg egentlig er greit. De fleste har jo nesten dobbel dps på bosser enn på trash, ihvertfall lockene i min guild.

Lenke til kommentar
Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock

 

Da er det nok heller du som underpresterer min venn. :)

Det er snakk om trash i hc ikke raidbosser.

 

Det gjør jo saken enda verre for din del.

Lenke til kommentar
Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock

 

Da er det nok heller du som underpresterer min venn. :)

Det er snakk om trash i hc ikke raidbosser.

 

Det gjør jo saken enda verre for din del.

QFT xD

 

og når ble det negativt at raidet skal gjøre mest mulig dmg?

det vil ikke under noen omstendigheter være negativt for deg at paladintanks han mye dmg.

 

dessuten kommer dmg fra AoE, mens singletargetdps ligger på maks 1,5k

Lenke til kommentar

Irriterer meg å vandre i heroics som tank og ligge på toppen av DPS stigen, men irriterer meg enda mer når de som da blir liggender under meg påstår at jeg er OP og må nerfest kraftig. Tank gearet mitt er langt fra noe perfekt og består av blått og epic i fin miks (offspeccen min), om jeg smeller mer DPS ut enn de andre i laget er det strengt tatt dem som trenger å oppdatere seg.

 

Utrolig hvor rask mange er på å rope etter nerfs...

Lenke til kommentar

Det var før patch 3.0 at Paladin var en reactiv tank. Etter dette fikk Prot mye bedre aktive tanke muligheter.

Så for Aoe grinding er vel det som er sagt riktig, mest mulig strenght.

Du gjør ikke skede mot en mob når du blokkerer, men jo mere strenght du har jo mere av skaden blokkerer du.

Edit: Når du har holy shield oppe så gjør vel den litt skade når du blokkerer, men det er ikke så mye.

 

Fra lvl75 får du en "shield slam " ability som gjør mere skade jo mere block du har, her er det også bra med høy strenght.

 

Men hvis du har prot gear med en god dose strenght på så er det mye bedre å bruke enn dps gear med attackpower på.

 

Skal du tanke noe som slår hardt(instancer eller elite quests) så er det defence gear som gjelder.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...