Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk fra ret tik prot på level 44. Må er jeg 47 og må si at det er mye lettere å levle som prot en som ret. Instancer går mye bedre, selv om enkelte members ikke har peiling. Sologrinding går veldig lett, nesten ingen nedetid. Har også gått i Uldaman/RFD etc, solo for litt gear og exp.

 

Kan lett ta +-10 mobs på min level uten at det er noe problem. Problemet er jo å samle alle.

Lenke til kommentar

Noen andre som har mana problemer i heroics? Skjønner ikke hva som er problemet men både Spiritual Attunment, Blessing of Sanctuary og Divine Plea er oppe (divine plea tikker hele tiden) men dette til tross har jeg problemer med å opprettholde en stødig manapool. Hadde ikke et slikt problem før. Irriterende.

Lenke til kommentar
Noen andre som har mana problemer i heroics? Skjønner ikke hva som er problemet men både Spiritual Attunment, Blessing of Sanctuary og Divine Plea er oppe (divine plea tikker hele tiden) men dette til tross har jeg problemer med å opprettholde en stødig manapool. Hadde ikke et slikt problem før. Irriterende.

 

Holy Shield oppe for å booste BoS? Og Seal of Wisdom?

 

Ikke at jeg er så kjent med high lvl paladins, men jeg kjører seal of wisdom og judger wisdom får å holde med god og full med mana.

Lenke til kommentar
Noen andre som har mana problemer i heroics? Skjønner ikke hva som er problemet men både Spiritual Attunment, Blessing of Sanctuary og Divine Plea er oppe (divine plea tikker hele tiden) men dette til tross har jeg problemer med å opprettholde en stødig manapool. Hadde ikke et slikt problem før. Irriterende.

Unequipp skjoldet ditt. Da tar du mer dmg--->mer heals--->mer mana. Tjener mer på det enn det du får fra BoS. Trust me. Gjør ofte dette, både i heroics og i naxx-EoE. Funker som faen. Dessuten burde du i tillegg dodge\parry en del så BoS får likevel en effekt.

Lenke til kommentar
Er prot fremdeles det mest elskede speccet for leveling?

 

smak og behag, jeg levlet 1 -> 70 som prot i TBC også tok jeg 70 -> som Ret. Synes ret var bedre men dette var dog når Ret var ekstremt OP og jeg hadde nesten full BiS gear for ret fra BT/sunwell.

 

TLDR; begge er viable så velg det du liker å spille som.

Lenke til kommentar
Ja det er jo ikke som om noen anngrep krever skjold amirite? Ta bort skjoldet er vel kanskje det dummeste jeg har hørt, da kan man ihvertfall bare kjøpe et level 1 shield da.

Du klarer fint å holde aggro uten skjold. Dessuten tror jeg du misforstod ganske så grådig. Man skal ikke ha skjoldet unequippa hele tiden, bare når du begynner å mangle litt mana. Trodde det lå ganske klart for de fleste, tydeligvis ikke...

Lenke til kommentar
Er prot fremdeles det mest elskede speccet for leveling?

 

smak og behag, jeg levlet 1 -> 70 som prot i TBC også tok jeg 70 -> som Ret. Synes ret var bedre men dette var dog når Ret var ekstremt OP og jeg hadde nesten full BiS gear for ret fra BT/sunwell.

 

TLDR; begge er viable så velg det du liker å spille som.

Skal spille sammen med to andre og vi skal levle sammen hele veien opp. Planen var pala tank, drood healer og mage for AoE, rounde opp en haug med folk og rævkjøre dem.

 

Men jeg trenger noen som gidder å hjelpe meg med talents. Pretty please.

Lenke til kommentar

Da vil jeg anbefale prot ja.

 

Du gjør også dugende AOE som prot, sammen med en mage og en druid er det et godt team.

 

Kan jo se på min build. Hentet den selv fra et eller annet nettsted og har fungert utmerket for meg.

 

Du kan jo også joine oss på Sylvanas. Vi spiller horde og er en god gjeng som levler sammen. Linky.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er så kjent med high lvl paladins, men jeg kjører seal of wisdom og judger wisdom får å holde med god og full med mana.
Det med og bruke SoW dropper din aggro betraktelig men funker jo greit om en har behov for mer mana. Men og hoppe over HolyShield(HS) innimellom syns jeg er bedre. Judger selv altid med light mye grunnet healer og om en har med melee.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...