Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg putte et talent poeng i Seal of Command og bruke den i stedet for Seal of Righteousness?

 

Tja, mange sverger mer til SoR på mobs som dør raskere enn 12 sekunder grunnet DoT ticken og kjører Corruption (Vengance) på boss mobs. Nå er ikke jeg den som driver med PvP men de som gjøre det sier at Command er bedre for PvP mens Righteousness og Corruption(Vengeance) er bedre for PvE.

 

Personelig har jeg speccet 5 points i Seals of the pure og bruker derfor SoR for det meste i Heroics og Corruption i raids. Med forbehold selvfølgelig.

 

E1:

 

Må teste dette ut i et par heroics, SoR på trash of Corruption på boss.

 

SoV er mye mer AoE vennlig. Etter seks sekunder mot en pack har du SoV (2) på alle mobsa i packen.

Lenke til kommentar

Hmm.. tenkte jeg etterhvert skulle oppgradere belte for min healdin...

 

Bruker Girdle of Unity i dag som jo er ganske grei, og tenkte jeg skulle oppgradere med Emblem of Conquest belte Girdle of Unyielding Trust, men er ganske skuffet over stats på den egentlig..

 

Det er jo ilvl 226 mot ilvl 213, men mesteparten av ekstra stats har gått inn i stamina.

 

Sammenligning:

+29 sta

+6 crit

+12 sp

+2 Mp5

 

Ikke kjempefantastisk... kanskje andre alternativer å sikte mot og bruke de emblemene for noe annet..?

Lenke til kommentar

Trenger litt asistanse her selv nå.

 

Gikk fra prot/holy til prot/ret grunnet hva guilden har mer behov for. Har da sakte men sikkert oppgradert utstyret mitt fra å bruke prot til DPS til nå mer eller mindre kun DPS gear med hederlige unntak, wrist, 1 ring og 1 trinket. Trenger da noen upgrades her som er "enkle" å få tak i.

Jeg er over hit capped med 269 men er gemmet med et par hit gems som jeg gjerne vil bytte med enten strength eller crit gems. Jeg trenger og å cappe expertise som nå ligger på 13 med glyph of SoV.

 

Så, wrist, 1 ring og 1 trinket er hva jeg trenger. Noen gode forslag?

Lenke til kommentar

Wrist: Wristbands of the Sentinel Huntress (60 Emblem of Valor)

 

Masse expertise, strength og crit, akkurat hva du ba om. Hvis du ikke har/ikke har lyst til å bruke emblems på dette, kan du alltids kjøpe den av andre, evt. sjekke AH.

 

Ring: Hemorrhaging Circle (Gal'darah, Gundrak)

 

Denne har expertise, noe du trenger. Hvis du ligger veldig godt an på gullfronten kan du alltids vurdere Dalaran:Teleport-ringen, som koster 8800g og er ilvl226 akkurat nå.

 

Trinket: Pyrite Infuser (Flame Leviathan, Ulduar)

 

Denne kan farmes med tre personer, bare få med deg to stykker som har noen lunde greit overall itemlevel på gearet sitt, så ruller dere ned Flame Leviathan lett. Har ofte gjort det selv, men har til gjengjeld å se at denne faktisk dropper.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Er veldig usikker på retradinen min nå. Driver kun med PVP, og har lest litt rundt på wowforumene, og det er mange som mener SoR som er glypha og talenta med 3 poeng er bedre enn SoC...

 

SoC gjør litt mer damage på strikes, mens SoR gjør mer judgement damage.... Men synes bare det virker litt rart. Hvorfor i alle dager eksistere isåfall SoC?

 

 

 

Noen som har noen tanker rundt dette? Kun ang PVP altså...

 

(Vet det akkurat har blitt diskutert her, men virka som om dere snakka mer om pve:)

 

EDIT: Testa litt nå, SoR kan kanskje ikke critte? Visste jeg ikke isåfall... Om den kan det har jeg hatt noe grådig uflaks med crit når jeg testa! Men still...

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

Jeg har brukt SoR i et par BG-s (5/11/55 pve spec og fullt pve gear), og det funka flott for meg. Nå vet jeg ikke helt hva som er anbefalt innen highend arena etc siden jeg aldri spiller arena selv, men tipper SoR kan være ganske bra. SoV kan vel være sterk nok i pvp den og, så lenge du kan holde 5 stacks oppe.

 

Kjøpte [Libram of Valiance] i går, ingen ICD på den så den har ca. 97% uptime. Ekstremt flott libram.

Lenke til kommentar
Spørs hvor mye det treffer for. Tror fremdeles at SoV DoTs vil gjøre mer skade. Om du har en gruppe bestående av mer enn 2 vil jeg tro at SoV fremdeles drar det lengste strået.

 

Du mener mer enn 3.

 

Dette gjør SoC til "-THE- trashmob seal" for Retribution.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...