Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Blessing of Sanctuary: This blessing now also increases stamina by 10%. This effect is not cumulative with Blessing of Kings"

 

betyr det at den stacker med BOK eller ikke? Hva blir nye ret sealen nå? Coruption eller Command? Kanskje Commans på trash og Coruption på bosser?

Lenke til kommentar

Er det noe vits i å gå holy nå etter patchen? Har lyst til å prøve men alle bare whiner om at det er så dårlig nå etc. Og, hvis jeg skal gå holy, hvilket gear er det mulig å få før heroics uten å bruke badges? Har de fleste northrend factionene som exalted. Og, hva er bra for holy palas nå etter patchen?

Lenke til kommentar
Er det noe vits i å gå holy nå etter patchen? Har lyst til å prøve men alle bare whiner om at det er så dårlig nå etc. Og, hvis jeg skal gå holy, hvilket gear er det mulig å få før heroics uten å bruke badges? Har de fleste northrend factionene som exalted. Og, hva er bra for holy palas nå etter patchen?

 

Klart, holy pala er utfordrende klasse og spille bra synes jeg. Mange klaget før patchen, men tror det har roet seg nå etter 3.2 kom live. Forrandring på BoL og FoL HoT hjalp en del. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at vi er ikke di beste 5mans healerene, selv om man healer HC's uten nevneverdige problemer. Men synest fortsatt vi har vår plass i 10/25man, har ennå ikke fått noen klager på healing i raid, selv om jeg er laaaangt fra bra gearet. Manaregen har jeg ikke merket stor forskjell, selv om jeg ikke har noen tall på det, mere bare en "feel" jeg har etter fighten. Har ikke gått oom i nye 5man både i normal og HC, tror jeg drakk 1 gang i HC. Men kansje noen som har gått 25 hardmode kan si noe mere om dette?

 

I pvp er prot / holy bedre enn noen sinne. Gjorde en del BG's i går kveld og den nye HoT fra FoL er faktisk langt over forventningene jeg hadde til den.

 

Når d kommer til gear før HC's så sjekk ut wow-loot, står alt gear du kunne trenge av gear fra dungeons der. Også gear fra rep osv.

 

Test ut holy, jeg syns at dem er slik dem burde være, klart noe småfiks er det, men slik er det nå med alle klasser / specs.

Lenke til kommentar
Er det noe vits i å gå holy nå etter patchen? Har lyst til å prøve men alle bare whiner om at det er så dårlig nå etc. Og, hvis jeg skal gå holy, hvilket gear er det mulig å få før heroics uten å bruke badges? Har de fleste northrend factionene som exalted. Og, hva er bra for holy palas nå etter patchen?

 

*holy snakk*

Takk for svar :) Hvis jeg kommer til å fortsette på palaen min seinere (vurderer å bytte realm og faction nå for tiden hvilket vil bety å droppe palaen) så kommer jeg nok til å prøve holy.

Lenke til kommentar
Skal jeg putte et talent poeng i Seal of Command og bruke den i stedet for Seal of Righteousness?

 

Tja, mange sverger mer til SoR på mobs som dør raskere enn 12 sekunder grunnet DoT ticken og kjører Corruption (Vengance) på boss mobs. Nå er ikke jeg den som driver med PvP men de som gjøre det sier at Command er bedre for PvP mens Righteousness og Corruption(Vengeance) er bedre for PvE.

 

Personelig har jeg speccet 5 points i Seals of the pure og bruker derfor SoR for det meste i Heroics og Corruption i raids. Med forbehold selvfølgelig.

 

E1:

 

Må teste dette ut i et par heroics, SoR på trash of Corruption på boss.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...