Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

levler selv warrior om dagen. Begynte som fury og prøvde arms i går. Arms har helt klart bedre dps, men jeg savner healinga du fikk fra fury. Det er ikke mye men nok til at nedetiden blir mindre (så godt som ingen.) I tillegg klarer jeg flere mobs med fury en med arms pga. healthregen og absurde whirlwinds

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Warrior (3.1 Skills List / 3.1 Talent + Glyph Calc.)

Arms

 

* Juggernaut now gives your next Slam or Mortal Strike has an additional 25% chance to critically hit if used within 10 sec. (Down from 100% chance)

 

Glyphs

 

* Glyph of Rapid Charge now reduces the cooldown of your Charge ability by 7%. (Down from 20%

 

faen å så jævla kjipt

Lenke til kommentar

synes begge er forståelige.

at annenhver MS er autocrit er litt i sterkeste laget, synes de forandret den teit siden de bare gir det et RNG-aspekt.

Glyphen er også veldig grei, 12 sec charge + 25 sec intercept, det er mye mobilitet, legg intervene oppå dette.

Ser det positive, enda en glyphslot til dps utility :D

Lenke til kommentar
Jaaada, måtte komme. Synes dere at Juggernaut var "feil" slik som det var?

ja, for lvl 49-warr twinken min, men endgame pvp og pve så var det fortsatt rimelig vanskelig mot enkelte andre klasser. f-eks mot rogue og druid som slower deg såpass ned at du ikke får charga, så... NEI!!

Lenke til kommentar
synes jeg sloss mot priest/rogue eller priest/ret dagen lang, møter av og til noe dobbel dps eller en warrior, men er veldig mye fotm ute og går :p

 

møtte faktisk to forskjellige mage/warrior ufattelig vanskelig å ta de, virket som en artig kombo å spille, de vi møtte hadde MMR rundt 2k

Warrior/Holy pala spiser Priest/Ret teamet mitt :( Faens Mortal Strike + Bladestorm. I call for nurfbat! :(
Lenke til kommentar
Jaaada, måtte komme. Synes dere at Juggernaut var "feil" slik som det var?

ja, for lvl 49-warr twinken min, men endgame pvp og pve så var det fortsatt rimelig vanskelig mot enkelte andre klasser. f-eks mot rogue og druid som slower deg såpass ned at du ikke får charga, så... NEI!!

 

True true, rogue, feral druid, dk og retri pala gidder jeg ikke å prøve på engang, i en 1vs1 situasjon. Kansje det er skillsa mine som ikke er på nett, men rogue har jeg bare vunnet mot et fåtal ganger, og det er mest for at den roguen har vært så epplekjekk og tenkt at dette er free kill.

Lenke til kommentar
Jaaada, måtte komme. Synes dere at Juggernaut var "feil" slik som det var?

ja, for lvl 49-warr twinken min, men endgame pvp og pve så var det fortsatt rimelig vanskelig mot enkelte andre klasser. f-eks mot rogue og druid som slower deg såpass ned at du ikke får charga, så... NEI!!

 

True true, rogue, feral druid, dk og retri pala gidder jeg ikke å prøve på engang, i en 1vs1 situasjon. Kansje det er skillsa mine som ikke er på nett, men rogue har jeg bare vunnet mot et fåtal ganger, og det er mest for at den roguen har vært så epplekjekk og tenkt at dette er free kill.

 

altså, det er ingen skam å poppe retaliaton eller disarme pala/dk/roguen.. det er faktisk veldig avgjørende for en 1v1 match.. da får di jo ikke inn verken no kjip-shot eller hammer of justice ;)

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar

Når gjorde retaliation at HoJ og cheap shot ikke kunne brukes?

 

Sitter og vurderer om jeg skal regemme ArP i nær fremtid, er nå på 2200 top-damage så punktet hvor ArP tar igjen strenght er jeg på, men usikker på hva jeg gjør siden jeg gjerne vil dra inn noen pve-deler når jeg først går for ArP, hva har dere tenkt å gjøre i pvp fremover?

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

 

nei.. warrior er jo ikke en spesiell damageclass, men har en satans burstdamage.. kan gjøre veldig mye på en liten tid, men så fort de CD'a er satt på venting så er det lite å gjøre, via pvp så sliter jo warrior mot andre longtime dps classer som mage og rogue, pga at vi dør noe satans fort :p

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

 

nei.. warrior er jo ikke en spesiell damageclass, men har en satans burstdamage.. kan gjøre veldig mye på en liten tid, men så fort de CD'a er satt på venting så er det lite å gjøre, via pvp så sliter jo warrior mot andre longtime dps classer som mage og rogue, pga at vi dør noe satans fort :p

 

 

hva slags resilience er du vant med a`??

Lenke til kommentar

Jeg satt å leste på wowwiki.com og leste at man skal bruke pummel ofte når noen healer, eller kaster spell (f.eks holy spells på palas) - selv om man var arms.

 

Hvilke stance skal du mainly være i? Jeg mener, skal du bytte fra battle til berserker stance på tiden en Paladin hiver en flash light?

Lenke til kommentar

Swappe fra battle til zerkerstance for å caste tar meg cirka 1,4 sec, eller en gcd om du vil, så enhver spell under 2 sec vil jeg faile på (grunnet delay mellom klient og server kan man slenge på .5 når man skal interrupte siden hvis du interrupter siste .5 er det mer RNG enn noe annet om det faktisk blir interrupta.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...