Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet at Slam er bra for 2H for det resetter timeren (etter det jeg har hørt). Jeg er Fury og får snart Titan's Grip og lurer på om jeg burde ha Bloodsurge og?

 

Slam resetter ikke lenger swing timer, bare pauser den. Dette ble endret i en av patchene ikke lenge etter WoTLK.

 

Edit: Bloodsurge gjør jo Slam instant når den proccer, så der hadde ikke swing timeren hatt noe å si uansett. Ja du burde ta Bloodsurge som fury. :)

Endret av Chiasm
Lenke til kommentar

Legger ved en kjapp forklaring jeg og, om du ikke skjønte. :)

 

Våpenet ditt har 3.5 i speed. Det vil si at -rett- etter et hvitt slag (ser bort ifra haste nå) så er det nøyaktig 3.5 sekunder til du slår et hvitt slag igjen.

 

Tenk det slik:

 

|----------MS--------------||-----------Whirlwind---------|

0sec-----1sec-----------3.5sec----------4sec----------7sec

 

Verken Whirlwind eller MS gjør noe med swingtimer. | betyr start/slutt av white timer.

 

Såh, dersom du hadde brukt slam med de gamle mekanikkene ville det sett sånn ut:

 

|---------------------------||---------Slam |-----------Slam |-------------------------|

0sec----------------------3.5sec-----4sec--------------6sec----------------------9.5sec

 

Som du forhåpentligvis ser treffer aldri slag 2 og 3, fordi slam stopper de og starter den interne 3.5sec klokken på nytt. Slag som altså bare forsvinner. Sånn som Slam funker nå:

 

|--------------------------||------------Slam------------||--------MS----------||-------------Slam----------|

0sec-------------------3.5sec---------4.5sec---------7.5sec----9sec-------11.5sec------12.5sec------15sec.

PAUSE i Swingtimer PAUSE i swingtimer.

 

Som du forhåpentligvis skjer blir ikke slagene borte, de bare utsettes det halve sekundet du bruker på slam.

 

:)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Jeg suger i og forklare, men here it goes:

 

Det jeg mente var at når du først går op til en mob og slår, så slår han med en gang og ikke etter wep speed, så Slam resetta denne timeren så det blir som om du skulle komme opp til mobben og slå på nytt, med en gang altså. Men det er ikke så viktig nå som de har fjernet det :p

Lenke til kommentar

Fikk cleara en god del av 10-man Ulduar, og jeg er ganske imponert over dps-en til arms. Klarte mellom 3.4-4k dps på single targets (litt avhengig av fight, arms er helt klart best på bosser hvor man slipper å move så mye), noe som faktisk er litt mer enn jeg fikk ut av fury i 25-man. Gleder meg til å teste arms i 25-man ulduar i morgen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...