Gå til innhold

Jeg har raidet Darnassuss,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en level 12 undead mage, som i gruppe med en level 10 undead rogue og en level 9 undead rogue klarte å reise helt inn til Darnassuss. Nå er vi i Dolaanar, og dreper low level players, som er dumme nokk til å angripe oss. Hehe :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg er en level 12 undead mage, som i gruppe med en level 10 undead rogue og en level 9 undead rogue klarte å reise helt inn til Darnassuss. Nå er vi i Dolaanar, og dreper low level players, som er dumme nokk til å angripe oss. Hehe :p

Ja det er morro det, gå inn som highlevel inn i nybegynnerområdene eller barnehagene.. :roll:

Skrevet (endret)

Jeg er en 24 åring fra stavanger, jeg og 10 andre venner reiste fra Stavanger til Bergen. Vi kom oss helt inn til sentrum. Nå er vi i Åsane og dreper barnehagebarn som angriper oss...

Likhet anyone?

EDIT: Men for all del, Raid er kult men å plukke ned lowlvl chars i startgropa, det er usportslig. Man kan seff argumentere med "Ja men de må jo angripe oss for at vi kan angripe dem..." Allikevel...

Endret av Odland81
Skrevet
Jeg er en 24 åring fra stavanger, jeg og 10 andre venner reiste fra Stavanger til Bergen. Vi kom oss helt inn til sentrum. Nå er vi i Åsane og dreper barnehagebarn som angriper oss...

Likhet anyone?

EDIT: Men for all del, Raid er kult men å plukke ned lowlvl chars i startgropa, det er usportslig. Man kan seff argumentere med "Ja men de må jo angripe oss for at vi kan angripe dem..." Allikevel...

Hahahaaha! Dødsbra! :!:

Skrevet

Hehe. nice, men er ikke store heksekunsten å komme seg inn i de andre hovedbyene. Når du dør, bare begynner du noen meter fra liket, så vinner du flere meter om gangen hlt til vaktene ikke når deg. Kunne klart det på lvl 1 :tease:

Skrevet

Hihihi, konge... tråd-forfatteren: GO!

Puslete Alliance bæljer og griner ... det er KRIG, la idiotene som angriper dø! Selv liker jeg å hakke ned 17-19 folk i Zoram. Spesielt når de fighter. Da er det ekstra surt.

Skrevet

Visse kommetarer blåser jeg i om jeg får advarsel på. Dette er en av dem. Finn deg et annet spill. Tapere som deg ødelegger spilleopplevelsen for andre.

Når du i tillegg skryter av det her, så begynner jeg seriøst å lure på hvor lavt noen folk faktisk synker. Håper at folk som er høyere level kommer til å chain-ganke deg. Er noen personer som fortjener det. Du er en av dem.

Skrevet
Visse kommetarer blåser jeg i om jeg får advarsel på. Dette er en av dem. Finn deg et annet spill. Tapere som deg ødelegger spilleopplevelsen for andre.

Når du i tillegg skryter av det her, så begynner jeg seriøst å lure på hvor lavt noen folk faktisk synker. Håper at folk som er høyere level kommer til å chain-ganke deg. Er noen personer som fortjener det. Du er en av dem.

word...

Skrevet (endret)
Halleluja PVE. Der har vi grunnen min  :!:

Helt enig! Selv så endte jeg opp på roleplaying pve server med dama. Angrer ikke. Slipper "kiddies" som trådstarteren her.

Folk er generelt mye mer hyggeligere på den typen server også.

Endret av DavidH
Skrevet

Halleluja,, jeg har stukket for lenge siden, det var på en server som jeg egentlig ikke spiller på engang, nesten ingen folk innpå. Skulle bare prøve å komme meg dertil,, jeg stakk igjen nesten med en gang, for jeg ble drept av vaktene og våpenende/rustningen min ble ødelagt.. :nei:

Skrevet

Halleluja,, jeg har stukket for lenge siden, det var på en server som jeg egentlig ikke spiller på engang, nesten ingen folk innpå. Skulle bare prøve å komme meg dertil,, jeg stakk igjen nesten med en gang, for jeg ble drept av vaktene og våpenende/rustningen min ble ødelagt.. :nei:

Hva er det du skryter sånn av da? :hmm::ermm:

Skrevet (endret)
er ening med at det er tait og raide i noobbyene allerede nå! skam på deg.... men når spillet har gått sån ca. 2 uker er det greit

Er det noe mindre "noobbyer" om 2 uker da? Nei! :roll:

...at folk ikke skjønner at newbie områder er newbie området for det om spillet har vart i 2 uker.

Endret av Dandar
Skrevet

vel, vist du ikkje takler pvp, spel carebear (pve) da, er nå f... ingen som tvinger deg til å spele pvp og er dei så dum og angriper nokken

som er 8-10 level høgare kan dei berre takke seg selv. Og det er no ikkje akkoratt så ødelegene å dø ein gang.

Eg speler wow us pvp og har sikkert blitt drept 100-150 ganger av char. som er høgare level enn meg og heilt til "honor" systemet

kommer igang vil det forsette sånn...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...