Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Bare jeg som kunne klart meg fint uten norsk kommentator? Håper dette er et engangstilfelle.

Etter kommentarene på Viaplay Fighting sin Facebook-side å dømme, så er det nok ikke bare deg. :p

 

 

Haha, se der ja! Det er faktisk mulig å velge om man vil se sendingen på norsk eller engelsk.

Lærer så lenge man lever, si.

 

15327309_10154357774623640_3672587452853

 

Fant heldigvis ut av det selv, så fikk sett kampen til Emil på nytt, og sett resten med Rogan. :p

Synd de ikke opplyste om det på forhånd, og at det bare var den norske som poppet opp i første omgang (før klagene begynte komme).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ble 3 milloner dollar for 48 sek med skamjuling.

Blir vel WWE neste nå, eller om hun klarer å stable "skuespiller karrieren" på beina igjen?

 

Hadde ikke eksistert noen kvinnelig avdeling i UFC uten henne, så vil tro at navnet/merkevaren hennes har litt vekt enda.

Endret av K_7
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Begge deler ;)

Han så noe rusten ut mot Saint Preux, men lekte seg fortsatt til seier.. Ingen grunn til å tro at han ikke skal ta tilbake beltet.

 

Tror også Jones har psykologisk fordel. Cormier vet han ikke er den ekte champen inntil han har slått Jones, og er sikkert pisse redd for å gi fra seg beltet.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Er bare å bette mot Cormeir/med Jones. Mest easy money ever. Noen som vet hvor man kan bette? lovlig?

 

Edit: Jeg fant fram et gammelt brukernavn/passord for Betsson, satsa at jeg kunne. Kontoen har ikke blitt brukt på ca. 7 år, tror jeg. Trist at Cormier kommer til å tape, men sånn er det...

Endret av MRN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...