Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var der og så det live! Helt syk stemning og for en arena Kjipt at ikke Cowboy var på kortet, en av favorittene mine. Cowboy vs Kennedy var det vel aldri snakk om? Ikke som jeg har sett hvertfall.

 

Kennedy twitret jo og prøvde å få både Bisping, Diaz og Silva til å gå kamp mot han.

 

Nice! Hvordan var publikum?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Må si jeg er veldig fornøyd med hele main card. Topp underholdning stort sett i hver kamp!

 

 

Kjempegøy at Emil hadde en bra debut, til tross for problemene med skadene. Ikke bare vant han, men han leverte relativt bra underholdning. I alle fall på beina.

 

Kelvin imponerte mot en mye større og sterkere motstander. Liker det når teknikk vinner over styrke.

 

Doo Ho Choi imponerte meg. Jeg føler at hovedgrunnen til at han tapte var mangel på erfaring. Hadde han hatt bevegelsene til Holloway, hadde han blitt truffet mye mindre av ville svingslag.

 

Jeg er Donald-fan, så lettet over at han vant! Også veldig spennende kamp.

 

Pettis ble veldig begrenset etter at han mistet muligheten til å bruke høyrehånda maksimalt, og den forventede seieren til Holloway kom veldig tidlig i kampen. Likevel en underholdende kamp.

 

Lenke til kommentar

 

Bare jeg som kunne klart meg fint uten norsk kommentator? Håper dette er et engangstilfelle.

Etter kommentarene på Viaplay Fighting sin Facebook-side å dømme, så er det nok ikke bare deg. :p

 

 

Haha, se der ja! Det er faktisk mulig å velge om man vil se sendingen på norsk eller engelsk.

Lærer så lenge man lever, si.

 

15327309_10154357774623640_3672587452853

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...