Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

UFC 200 news:

 

-USADA has flagged Jon Jones. Potential anti-doping violation. He’s out of UFC 200.

 

-Daniel Cormier will fight this weekend.

 

-USADA: Jon Jones ‘B’ sample also comes back positive for banned substance.

 

-Anderson Silva steps in to face Daniel Cormier in non-title bout at UFC 200.

 

-Miesha Tate vs. Amanda Nunes is the new UFC 200 main event. Lesnar vs. Hunt the co-main. Then Cormier vs. Silva.

 

-Miesha Tate barely makes weight on time, with towel.

 

Cm26JOlUsAEaONv.0.0.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at det er effektivt, jeg vet at det er en skill som krever ekstrem trening, men det å se wrestlere bremse fights til den omtrent bare står stille er litt boring IMO.

 

Det var kjedelig i DC sitt tilfelle, siden han ikke fikk gjort noe på bakken, men meget spennende i Lesnar sitt tilfelle, siden han var aggressiv på bakken hele tiden (selv om jeg er Hunto-fan).

Lenke til kommentar

Jon Jones ble for øvrig tatt for Østrogen-blokkers, noe som blir brukt for å kutte ut østrogen-produksjon i kroppen mens du går på steroider (eller etterpå).

Så basically null sympati til Mr Bones ifra min side... Selv om 90% av folka går på steroider.

 

Apropos, så presenterte en viss Vegan Gains på youtube et dokument som tilsier at en av kravene til Brock Lesnar for UFC 200 var å ikke bli testet for doping. Noe som for meg virker merkelig, men ikke særlig overraskende.

Lenke til kommentar

Jon Jones ble for øvrig tatt for Østrogen-blokkers, noe som blir brukt for å kutte ut østrogen-produksjon i kroppen mens du går på steroider (eller etterpå).

Så basically null sympati til Mr Bones ifra min side... Selv om 90% av folka går på steroider.

 

Apropos, så presenterte en viss Vegan Gains på youtube et dokument som tilsier at en av kravene til Brock Lesnar for UFC 200 var å ikke bli testet for doping. Noe som for meg virker merkelig, men ikke særlig overraskende.

 

Brock hadde ikke nok tid til å slutte med supplementene han brukte før kampen. Det er mye man bruker som WWE-utøver som man ikke kan bruke som UFC-fighter. Så han måtte vite at han ikke ble testet, ellers så hadde det vært bortkastet å delta siden han garantert hadde rester i kroppen selv hvis han sluttet med en gang han fikk vite at han kom med på UFC 200.

 

 

Ang. Jon Jones, så er dette en (kortere) video som funker hvor stoffene Jon Jones ble tatt for ble diskutert:

 

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg hadde visst ikke helt fått med meg hva unntaket til Lesner innebar. For...

 

Brock Lesnar flagged by USADA for potential anti-doping violation

 

The UFC waived the four-months notice an athlete is required to give before coming out of retirement to be placed in the USADA drug-testing pool, because Lesnar had been gone for so long.

Lesnar, 39, was tested by USADA eight times in the four weeks before UFC 200.

 

http://www.mmafighting.com/2016/7/15/12203902/brock-lesnar-flagged-by-usada-for-potential-anti-doping-violation

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Flere som skal se rematchen mellom Diaz og McGregor? Håper vi får en god match, og at ikke "høydepunktet" for denne matchen var den kleine WWE-aktige flaskekastingen på pressekonferansen her om dagen.

 

EDIT: Brutal debut på Homasi nå nettopp. God fighter, men Tim Means er egen klasse i dag.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Så det med en kopp kaffe i morges, i stedet for å selvpine meg selv med å være oppe hele natten til utpå morgenkvisten. Har blitt litt mindre tiltak å se UFC etter at Viaplay fikk i stand 48 timers playback.

 

Mye bra denne gangen, også kjekt med et main event som gikk alle fem rundene, uten at det ble kjedelig. Cerrone ser fantastisk ut i weltervekt, håper egentlig litt at han ikke gjør alvor av pratet om å gå ned igjen. Velfortjent PoTN til både ham og Rumble.  McGregor, derimot, burde gå ned igjen og forsvare beltet sitt om han vil beholde det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det med en kopp kaffe i morges, i stedet for å selvpine meg selv med å være oppe hele natten til utpå morgenkvisten. Har blitt litt mindre tiltak å se UFC etter at Viaplay fikk i stand 48 timers playback.

 

Mye bra denne gangen, også kjekt med et main event som gikk alle fem rundene, uten at det ble kjedelig. Cerrone ser fantastisk ut i weltervekt, håper egentlig litt at han ikke gjør alvor av pratet om å gå ned igjen. Velfortjent PoTN til både ham og Rumble.  McGregor, derimot, burde gå ned igjen og forsvare beltet sitt om han vil beholde det. 

 

Haha, jeg er så enig. Jeg ble oppe jeg da - holdt ut helt til Bruce Buffer begynte å introdusere Nate, plutselig våknet jeg når hornet sa ifra om at 1. runde var over. Da slo jeg av og bestemte meg for å se fighten etter nattesøvnen/dagssøvnen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...