Dane Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 noen som har en oversikt over kommandoer i spillet? f,eks å få opp Fps på skjermen
Royzer Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) for å få opp fps på skjermen: trykk ctrl + r Endret 7. februar 2005 av Royzer
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 noen som har en oversikt over kommandoer i spillet? f,eks å få opp Fps på skjermen Jeg ønsker også en sånn liste. Om det ikke finnes i det hele tatt, så funker det å skrive f.eks /r og så trykke TAB for å bla gjennom alt som begynner på "r"
Knutsi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 På ett fullstendig urelatert tema: tacomodo - ikke værst med Singha som avatarbilde. Det går dog noen rykter om at de putter mye rart i det ølet Sannelig lenge siden jeg har sett den logoen... (= Men godt er det da. Anyhow, Min personlige favoritt kommando må da være /chicken I enkelte situasjoner kan den faktisk være morsom. Skulle gjerne sett litt mer chicken-power når det var dommedag over betaen i går ;P Mvh, . K
tacomodo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 På ett fullstendig urelatert tema: tacomodo - ikke værst med Singha som avatarbilde. Det går dog noen rykter om at de putter mye rart i det ølet Sannelig lenge siden jeg har sett den logoen... (= Da har jeg fått i meg * M Y E * rart i såfall! Ikke mange som kjenner igjen logoen. Kudos til deg knutsi
chokke Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 hva med morro komandoene, som: /hug /kiss /flirt /blush /silly /train /sexy osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå