Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaff deg fubar, da kan du legge de på en linje av toppen eller bunnen av skjermen istedenfor, kan også fjerne de på et vis.

Til buffs ville jeg hatt pBuff, veldig like standard, men de kan flyttes.

et fint firkanta minimap som også fjerner litt dette knappestyret rundt er pMinimap eller oMinimap, husker ikke om det var P eller O :p

Lenke til kommentar

Fubar gjorde susen. Takk for tips. Den buff greia fant jeg ikke, men gjør ikke no spessielt. Er gode nok de orginale. Og ssarena frames lasta jeg ned, den funker greit. Som sink sier er de vel ikke helt nøyaktig men jeg har litt oversikt da jeg healer rundt meg.

Lenke til kommentar
Fubar gjorde susen. Takk for tips. Den buff greia fant jeg ikke, men gjør ikke no spessielt. Er gode nok de orginale. Og ssarena frames lasta jeg ned, den funker greit. Som sink sier er de vel ikke helt nøyaktig men jeg har litt oversikt da jeg healer rundt meg.

Hvis du tenker på å heale så har da alle frames nøyaktige tall hvis du stiller de inn på det, pitbull har til og med en funksjon som sier hvor mye HP de mangler fra full hp.

 

Si fra så kan jeg sende deg alle addons du trenger.... Men er vekke i fjorten dager fra og med i kveld så hvis du trenger de så mas på PSV eller zypher_ut :p

 

@ Torino, mitt UI totalt med blizz sitt tar under 15 med blizz. Vet ikke om det er lite nok, men kan vel brukes som en indikator på at pitbull og bartender ikke tar allverden :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Quartz er veldig konfigurerbart, og det fungerer bra å bådde flytte på, og endre størrelsen på barene.

 

Ok, takk =) og mens vi er i gang leter jeg etter en addon så jeg kan se all hpen til de jeg møter i arena. Finnes det noe sånt? =)

 

Prøvd Proximo? Eller er det ikke dens funksjoner du er ute etter?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...