Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke sånn super peiling på dette ui greiene, så skal nå spørre dere hvilket oppsett som funker bra..

har en priest no, og vill ha noe som funker bra til den. noen som kan hjelpe`??

Default funker jo ganske bra :) men hvis du absolutt vil ha en helt ny UI så kan du jo laste ned Caithlyn UI. Du slipper å fikse så mye selv :)

 

når eg laster ned filen, så får eg en ukjent fil... når eg legger den innpå interface mappa, så skjer det ingenting.. noen anelse hvorfor?

Lenke til kommentar

les bruksanvisningen som står der, husk at du må unzippe filen først.

 

1. Backup and then delete your old Interface and WTF folder in your World of Warcraft folder.

2. Copy the Caith 10.5 folders WTF, Fonts and Interface to your World of Warcraft folder.

3. Open \WTF\Account\ACCOUNTNAME\SavedVariables\Omen.lua and search for ["Caithlyn - Gorgonnash"]. Change it to your Name and Server.

4. Open the WTF folder, go into the Account folder and rename "ACCOUNTNAME" to your actual account name.

5. Go to the next folder and rename the folder "YourServerName" to your actual server name and "YourCharName" to your Charname.

6. Enter your Serversname folder, and change the "YourCharName" to your characters name.

7. Load ingame the PitBull-profile named "CaithUI 10.5". Then /reloadui !!

8. Activate the addon "Statusbars" only if you are a Rogue or Druid to show the combopoints.

9. In PitBull, go to your PlayerFrame -> Texts -> Power: Change the custom text to the following one, depending on your class:

 

 

- Caster: [HasMP ? MP:Short:Color("58ACFA") " | " MaxMP:Short:Color("045FB4")]

- Warrior: [HasMP ? MP:Short:Color("FA5858") " | " MaxMP:Short:Color("B40404")]

Lenke til kommentar

Noen som har en addon som gjør at jeg kan flytte på minimappet? Hadde vært greit om det i tillegg var mulighet for annet utseende. Har kun funnet en addon som denne, men den er utdatert, og vil resette seg hvær gang du skifter sone.

 

En buffbar addon utenom Elkano's Buffbars hadde også vært konge!

Lenke til kommentar
Vil heller anbefale deg å bruke satrina's Buff Frames.

de er utrolig digge å customize :)

De skal prøves! Takk igjen.

 

Nå er det bare det å komme på et bra utseende. Er veldig dårlig på sånt :/

Kanskje jeg får noen idèer og begynner så smått og flytte på ting, men til slutt ender det kun opp som et svært rot på skjermen.

Jaja, jeg kommer vel på noe, håper jeg.

Lenke til kommentar
De skal prøves! Takk igjen.

 

Nå er det bare det å komme på et bra utseende. Er veldig dårlig på sånt :/

Kanskje jeg får noen idèer og begynner så smått og flytte på ting, men til slutt ender det kun opp som et svært rot på skjermen.

Jaja, jeg kommer vel på noe, håper jeg.

 

Jeg pleier å laste ned en fullstending UI for så å modifisere den til min smak og behag. F.eks. Photek eller Hal UI er veldig gode til å ha i bunn. Så kan du fjerne/legge til/flytte på det du ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg installerte Omen Threat Meter i går, men har et lite "problem" jeg ikke finner ut av.

 

Knappen på minimappet befinner seg på forskjellige steder hver gang jeg starter WoW. Noen ganger legger den seg rett over klokken, andre ganger dekker den knappen som åpner kartet osv. Hvordan får jeg denne Omen-knappen dit jeg vil ha den? - og ikke minst: til å forbli der og ikke flytte på seg?

Lenke til kommentar

Jo, men den boksen var avkrysse, altså den skal vise hotkeys. Men jeg fant ut av det. Bartender hadde lagt til flere slik keybindings for sine egene barer i "key bindings" til blizzard. ^^

 

Men hvordan får du til en slik overgang på "Knappene"? Slik at det er lyst øverst og fader nedover?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...