Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på vor jeg kan levle når jeg er lvl 24 alliance?

 

har nettop vert i duskwood å har gjort nesten alt der, har noen quests igjen men klarer de ikkje enda.

 

Feil tråd?

 

For å svare på spørsmålet, gå til Southshore å gjør questene du har/får der?

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar

Jeg spurte dette i Showoff tråden istad, og fant ut nå nettop at jeg posta i feil tråd, så jeg poser posten min her også:

 

Okei, jeg skal lage nytt interface nå snart, begynner å bli litt lei av Hal's ui. Men jeg trenger litt hjelp;

 

Hvis jeg lager et panel i adobe photoshop, ossen får jeg da importert det til wow, via eePanels?

 

Det samme med unitframes, ossen kan jeg lage eget design? Finnes det en guide noe sted?

 

Takker.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har gjort dette, men så vidt jeg husker ...

 

Bilde-filene du lager i Photoshop må ha høyde/bredde på 2^X piksler, for eksemepl 256x256 eller 512x128, så det er mulig du må dele panelet opp. De må også være i 32-bits TGA-format.

 

Når du har laget hva enn du trenger, velg channel-fanen (ved siden av layers). Du vil

finne RGB, red, green og blue. Lag en ny channel (vil mest sannsynlig få navnet alpha). Bildet blir nå svart.

 

Aktiver RGB og deaktiver Alpha. Gå tilbake til layers og marker aktuelle layers.

Deretter velger du Alpha-channelen og fyller markeringen med hvit.

 

Lagre så fila som 32-bits TGA i eePanels-mappa.

I eePanels skriver du "\\interface\\addons\\eepanels\\navn.tga".

 

Det var i alle fall slik jeg gjorde det med Discord Art-addonen, kan være ting har endret seg siden da.

 

Når det gjelder unit frames er det bare å leke med innstillingene til den addonen du velger å bruke.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar
som feral druid er det greit med en addon som fikser bytte av gear fortest mulig. Hvilken addon kan anbefales her som er mest up-to-date? Hørt om itemrack, finnes det fler/bedre?

 

Closetgnome er en veldig god til dette. Det er en ACE addon så den bruker lite minne. Du får den på http://files.wowace.com/. Har brukt den lenge og digger den. Bytter lett mellom mit PvE og PvP gear på Warlocken min.

Lenke til kommentar

Skal lage ett nytt ui. Skal se fint ut. Trenger ikke og klikke på noe så vil ha det clean.

Jeg har prøvd med en bar med HealthStones og such på men da dukker probbet opp att jeg ikke ser når cooldownsa mine er ferdig. noen tips?

 

Btw. Chatten tar for stor plass, og hvis jeg scaler den ned blir den uleselig.

 

Og altsa jeg vil bare ha inspirasjon. ikke bruk for mere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...