Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gjenlage noe á la denne.

Lurte da på:

- Font som er brukt på chatten.

- Texture på Pitbull.

- Hvordan jeg får fjernet [ og ] rundt navn i chatten så det bare blir "Guuqa says:" og ikke "[Guuqa] says:"

- Hvordan jeg får den svarte streken rundt Pitbull-framen.

- Hvilken texture brukt på Bartender3.

 

Ser totalt ubruklig ut til alt annet enn å se pen ut, om du spør meg, men font ser ihvertfall ut til å være Enigma SCT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jo ikke tenkt å lage den _helt_ lik, blir egne touches på den for å gjøre den mer funksjonel og passe for meg. Nå har jeg kommer ganske langt, men lurer på en liten ting til.

 

unitframesgj2.png

 

Hvorfor "mangler" det en strek på den til venstre når den er der på den til høyre? Irriterer meg. :wallbash:

 

EDIT: Ved nærmere titt ser jeg at det også mangler en strek på høyre siden av framen til høyre på bildet. :realmad:

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar
Takk for tipset, akkurat noe sånt jeg kunne ha tenkt meg.

 

Jeg har selv akkurat installert Big wigs. Forsøkte det for første gang sist raid kveld og jeg fikk opp en boks som listet opp de som var i nærheten av meg, kanskje litt nyttig i forhold til Shatter, men synes egentlig en ser det samme på skjermen.

Fikk også en melding om når ground slam'en kom, men la ikke merke til noe om growth, kanskje jeg har oversett det?

Kan en eventuelt i ettertid se hvor langt en kom?

 

Men i forhold til de meldingene, hvis jeg forstår deg rett så må alle ha samme for at det skal funke?

Lurer på om RL kjører DBM.

Vi har til nå ikke hatt noen veldig strenge regler på hvilke addons en må ha bortsett fra Omen.

 

 

vel.. for at alle i raidet skal få meldinger opp på skjermen.. så må RL kjøre bigwigs / dbm og ha på announce.. eller en som kan skrive i /rw (raidwarning). hvis kun du har bigwigs.. så vil kun du få opp hva som skjer.. si til RL at hvis han i det hele tatt bruker dbm / BW.. så _må_ han ha på announce.. hvis ikke er det jo ikke vits

Lenke til kommentar
Har jo ikke tenkt å lage den _helt_ lik, blir egne touches på den for å gjøre den mer funksjonel og passe for meg. Nå har jeg kommer ganske langt, men lurer på en liten ting til.

 

unitframesgj2.png

 

Hvorfor "mangler" det en strek på den til venstre når den er der på den til høyre? Irriterer meg. :wallbash:

 

EDIT: Ved nærmere titt ser jeg at det også mangler en strek på høyre siden av framen til høyre på bildet. :realmad:

 

Det er frames.

Lenke til kommentar
Hallo Folkens. Ha lyst til og skinne min Night Elf Female. Til Undead Male. hvordan i granskauen får jeg dette til ?

 

Takker for alle svar.

 

Mvh Proxer.

 

Afaik er det imot reglene her på forumet å poste/veilede til ting som bryter med ToS (eller hva det heter). Prøv heller å google å finn forum dedikert til det for å få bedre svar.

Vi har da faen en egen post om modeledit jo ;p

Lenke til kommentar

Jeg har en merkelig feil med Target-of-target. Jeg bruker ag_unitframes. ag_unitframes viser ToT helt korrekt, MEN jeg har en føkkings blizzard ToT også?!

 

Irriterer meg grønn, i og med at jeg har hatt det problemet lenge :p Jeg har slått av "ToT" under Interface/Combat/ToT.

 

Any suggestions? :dontgetit:

post-26927-1212502229_thumb.jpg

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Jeg tror du kan stille på det i pitbull sinn options.

/pitbull -> target of target, så skal det være noe greier der tror jeg.

 

såvidt jeg vet så bruker jeg ikke pitbull.

 

sorry, mente aguf. Har vært på telttur og fått minimalt med søvn så jeg er litt vimsete i dag.

Mener /aguf -> ToT -> så skal det stå noe om å kunne ta av tot-en til blizzard.

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar

Du løser ikke problemet ved å spille AoC, men du løser problemet ved å bytte til pitbull.

 

Han prøver bare å hjelpe..

 

Selv tror jeg at du har 2 addons, fordi blizzard sin 'target of target' er en liten en, litt 'under' original framen.

 

Mitt tips: Disable alle addons, og enable kun de du vet du trenger. De om problemet blir borte. Er det noen addons du ikke vet hva gjør, ikke enable de.

Lenke til kommentar
Selv tror jeg at du har 2 addons, fordi blizzard sin 'target of target' er en liten en, litt 'under' original framen.

 

Takker! Det var CT_Unitframes som var den siste framen ;)

 

Grunnen til at jeg reagerte sånn er fordi hjelpen var ikke helt til hjelp heller. Altså....jeg hadde ikke lyst til å løse problemet med å gå over til noe helt annet, men heller fikse det jeg allerede har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...