Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Etter comebacket mitt i Azeroth ser jeg at det er flere av addonene jeg brukte som ikke er oppdatert (på ui.worldofwar.net i alle fall).

 

Disse er;

  • QuickLoot
    AF_Tooltip
    EquipCompare (IKKE Extreme!)
    Extended QuestLog
    CooldownCount

Akkurat nå har jeg formatert PC'en, og updates lastes ned til Warcraft. Tenkt da at jeg kunne benytte tiden sånn halvveis fornuftig og spørre om de fortsatt fungerer (selv om de ikke er oppdatert), eller om det finnes noen gode erstatninger.

 

Bruker CT_Mod som basic, med Titan Bar og noen andre små addons ved siden av, men jeg skulle veldig gjerne hatt de nevnte addonene i tillegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EquipCompare (IKKE Extreme!)

9175886[/snapback]

Funker vel å holde shift når du mouser over tingen, så kan du sammenligne tror jeg.

9175919[/snapback]

 

Hvis jeg ikke roter helt så regner EquipCompare automatisk ut hvor mye visse stats øker/minsker i samme vindu som om du skulle holde inne shift samtidig som du muser over et item.

Lenke til kommentar
EquipCompare (IKKE Extreme!)

9175886[/snapback]

Funker vel å holde shift når du mouser over tingen, så kan du sammenligne tror jeg.

9175919[/snapback]

 

Hvis jeg ikke roter helt så regner EquipCompare automatisk ut hvor mye visse stats øker/minsker i samme vindu som om du skulle holde inne shift samtidig som du muser over et item.

9178216[/snapback]

 

Krever ikke det ratingbuster eller liknende i tillegg? Kan hende det har noe med at jeg ikke har oppdatert EquipCompare på årevis...

Lenke til kommentar

Complexion:

Trenger du et questaddon kan jeg anbefalle deg Lightheaded.

Instalerer du Cartographer og den har du det ultimate quest verktøyet.

 

Må nesten prøves for å beskrive det fult ut har jeg ikke ord for.

Hva den gjør er som følger.

 

Bibloteker fra wohead benyttes så du får en beskrivesle av questen.

Der får du waypoints til alt som npc, quest objective etc.

Bruker du Cartographer i tillegg så kan du bare klikke på cordsa, så legges det rett inn i kartet ditt.

Siden du har spilt før og kan historien er det et kjempefint addon for deg.

Du vil spare masser av tid. :)

 

Står mere her:

http://www.wowinsider.com/2007/07/15/addon...and-doublewide/

 

Download:

http://www.wowinterface.com/downloads/info...ightHeaded.html

 

Håper du blir fornøyd. :)

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Jeg sitter på jobb akkurat nå, men jeg må nesten bare takke og bukke for en veldig flott og utfyllende post Ashvan!

 

Den tror jeg kan komme veldig nyttig med til questingen, og den skal garantert legges inn i AddOn-mappen iløpet av kvelden. Skal si det har kommet forbedringer iløpet av den korte tiden jeg har vært borte!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på Lightheaded trenger Cartographer_Waypoints for å fungere 100%, slik at du bare kan klikke på coordinatene for å få de på map/minimap. Jeg får i alle fall opp feilmeldingen "Your current version of cartographer_waypoint does not support Lightheaded"- eller noe i den duren, men jeg har ikke sjekket det opp noe mer enda.

 

Edit: Og som personen her oppe sier. Super-quest addon! spesielt for meg med en eldre laptop som kveles når jeg multitasker til Wowhead!

Endret av Marker
Lenke til kommentar

Hei, har nettopp fått meg en 22 widescreen og er på leiting etter en ferdig lagd compilation for widescreen, noen som har noen anbefalinger? (Ja, er lat og ikke orker å lage en selv)

 

På forhånd takk, mvh Pydi

 

edit: noen som vet hvor jeg kan finne en oppdatert ct-viewport?

Endret av pydi
Lenke til kommentar
Trenger en addon som hjelper meg med healing. Se hvem de andre i raidet healer osv, er irriterende og heale den samme personen hele tida.

9191367[/snapback]

grid, AGuf, funker begge deler. CTraid funker også, det gjør også blizz orginale greier :p

 

AGuf er det jeg har brukt som healer, men nå som dps bruker jeg grid, tar liten plass og har god oversikt over raidet.

Lenke til kommentar

heisann!

jeg har et problem med den nye UI'en min, som dere kan se på bildet så vises enkelte debuffs midt på skjermen. det er ganske irriterende

jeg trodde kanskje det var pitbull som gjorde det men fant ingen innstillinger for å fjerne det der. er det noen som vet hva som må fikses for å fjerne det?

 

wowscrnshot080207222832du2.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...