Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Eg går Disc tank healing og lar shammys ta seg av aoe healing fra no av.

 

Einaste eg er spent på korleis malygos fighten for oss blir, der eg som oftast bruker CoH når me er i lufta og pally healer på tank.

 

25 man vil nok gå greit visst fleire av priestene glypher CoH til å ta 6 stk. Så vil nok dei 2 holy priestene kunne ordne det sjølv med 6 sek cd.

 

Er bare spamme noen renew til enkelte spillere før man går in the air + CoH før man faller ned igjen, da er man på sporet igjen.

PoM hvis noen begynner å bli altfor lav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg går Disc tank healing og lar shammys ta seg av aoe healing fra no av.

 

Einaste eg er spent på korleis malygos fighten for oss blir, der eg som oftast bruker CoH når me er i lufta og pally healer på tank.

 

25 man vil nok gå greit visst fleire av priestene glypher CoH til å ta 6 stk. Så vil nok dei 2 holy priestene kunne ordne det sjølv med 6 sek cd.

 

Er bare spamme noen renew til enkelte spillere før man går in the air + CoH før man faller ned igjen, da er man på sporet igjen.

PoM hvis noen begynner å bli altfor lav.

 

Har og SHield Glyph så den vil vel hjelpe på noken med å både heale og absorbe litt.

 

Kor mykje skade tar ein egentlig i Vortex?

Lenke til kommentar

Endelig begynner det å ligne litt PVP gear, litt over 700 resilience og shadow priest, faktiskt.

 

Er litt morsomt nå som dispel magic og SW:shield healer når man brukre det, er god sjanse til å pwne mange, men likevel mange klasser som er syk syk OP, kan hende de critter meg 9k :S

Lenke til kommentar
Endelig begynner det å ligne litt PVP gear, litt over 700 resilience og shadow priest, faktiskt.

 

Er litt morsomt nå som dispel magic og SW:shield healer når man brukre det, er god sjanse til å pwne mange, men likevel mange klasser som er syk syk OP, kan hende de critter meg 9k :S

 

Tenkt på å prøve Disc :) ?

Lenke til kommentar

Så fort jeg ble 80, så var det å respecce fra shadow til holy. Men hvordan er det nå å queste/soloe som holy? jeg har ikke hatt anledning å prøve enda, men trenger å farme rep/gold litt nå igjen.

 

Suger det like hardt med masse downtime som i tbc eller går det greit?

Lenke til kommentar

Løper selv rundt med fullt tier 7.5 priest i holy /disc specc (raid specc) med ca. null downtime, har så mye mp5 jeg kan NESTEN løpe rundt å spamme Shadow word pain ;D

 

Men med dårligere gear og mindre Mp5 må du nok regne med mye miss, low hits og en del mer downtime enn shadowpriest :( .

Lenke til kommentar

Jeg har også null downtime som holy priest når jeg farmer daylies. Starter med en Holy Fire og putter på en SW: P rett etterpå. Så en smite eller to pluss litt wanding og mob'n er dau. Når Inner focus er klar bruker jeg den pluss Devouring Plague greia. Pleier å pulle 2 og 2 mobs av gangen.

Bruker Shadow Fiend hvergang den er klar for å holde mana toppet til en hver tid. Men det er ikke nødvendig.

 

Misser svært sjeldent uten å ha noe +hit, og crittsa er over 3k noe som er helt ok :)

Shadwopriest nå tildags er det kjedeligste jeg har vært borti og, eneste man er god for er Mind Sear spamming på trash :p

Lenke til kommentar

Har aldri holdt på å flytte meg rundt, kan hende raid lederene flyttet inn en i min gruppe avogtil. Så for min del så utgjør det egentlig ikke noe forskjell. I tbc så gjorde jeg det jeg kunne for maks dps(dermed mere mana regen) og det samme gjør jeg jo nå.

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes replenishment-systemet gjorde ting litt kjedligere. Før var en av rollene mine i raids å flytte meg selv mellom grupper (og flytte andre inn i min gruppe) for å gi mana regen til de som trengte det underveis i bossfights.

Og manaregenen baserte seg på din personlige dps, ikke en enkel buff man holder oppe uten problemer whatsoever :<

Lenke til kommentar

Hvilket vil si at man gjorde sitt beste for å få ut mest mulig dps, og det gjør man vel nå og?

Så jeg ser ikke poenget med at endringen av VT gjør priest kjedeligere å spille.

 

Hadde di f.eks gjort slik at man spammet kun 2 spells elns, ja da hadde det blitt kjedelig. Men rotasjonen er ikke endret så mye fra tbc, man har fremdeles flere dots å holde følge på og ett prioriterings system istede for en rotasjon.

 

Når jeg først hørte VT endringene så var jeg dypt skuffet og var redd di kom til å ødelegge spriest helt. Men etter å ha spillt litt nå i wotlk så plager det meg ikke i det hele tatt.

Jeg er fremdeles guildets mana batteri(ja replenishment gir MYE mana)ettersom jeg er eneste spriest, ingen hunters leverer replenishment, og vi har 1 retri(som har lavere attendance enn meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...