Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

hvor mye bør jeg prioritere spirit ?

 

jeg har geer som har mere spirit en t7 fra heroic , bør jeg bruke dette eller t7 delene ?

 

Kan jeg se armory, er bare nysgjerrig :)

 

Har selv gått for t7 pga set bonuses, set2 bonus er ikke akkurat så jævlig god men kjekt å ha, set4 er god i lengden, lange boss fights med dårlig DPS :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg nådde 1000 spirit før jeg bytta ut med hast/crit/mp5 gear (ikke at jeg har så mye crit og haste enda menmen).

 

Har også t7 2-set bonusen fordi den gjør at du kan være enda litt latere i heroics :p 4-set bonusen syns jeg er rimelig dårlig og har ikke tenkt tanken om å bruke 4 t7 setitems.

Lenke til kommentar
buksene til shadow droppa i VoA og vi var bare holy prester der , jeg vant /roll , og de var bedre en de jeg hadde :p

 

Det er da man trår til å lager en ticket til GM å si at du i lykkeruset av en ny t7 token klarte å trykke på feil item, å at du ville gå for healing itemet.

Dette funker, bare så det er sagt.

 

Funker bare om det er mindre enn 3 dager siden du mottok buksene.

Lenke til kommentar
buksene til shadow droppa i VoA og vi var bare holy prester der , jeg vant /roll , og de var bedre en de jeg hadde :p

 

Det er da man trår til å lager en ticket til GM å si at du i lykkeruset av en ny t7 token klarte å trykke på feil item, å at du ville gå for healing itemet.

Dette funker, bare så det er sagt.

 

Funker bare om det er mindre enn 3 dager siden du mottok buksene.

 

Har du selv opplevd/gjort det eller bare hørt?

Lenke til kommentar

Det her ble jo en helt jalla spec, men hvis du vil levle i holy så kanskje noe alla dette?

 

Men hvis du vil heale på si (noe jeg tipper du vil) så ville jeg gått for en ren healing spec der du først tar 14 points i Disc og så fyller opp holy etterhvert som du levler. Bare ha Surge of Light, slik at du kan aoe-pulle litt med holy nova og spamme smite på crit proccsa dine. Funka for meg hvertfall :)

Lenke til kommentar
buksene til shadow droppa i VoA og vi var bare holy prester der , jeg vant /roll , og de var bedre en de jeg hadde :p

 

Det er da man trår til å lager en ticket til GM å si at du i lykkeruset av en ny t7 token klarte å trykke på feil item, å at du ville gå for healing itemet.

Dette funker, bare så det er sagt.

 

Funker bare om det er mindre enn 3 dager siden du mottok buksene.

 

Har du selv opplevd/gjort det eller bare hørt?

 

Gjort å opplevd, hehe.

Lenke til kommentar

Har fokusert en del på PVE, men har fått gjort litt 2v2 og 3v3.

2v2 har jeg prøvd med boomkin og warrior. Må si boomkin var gøy å spille med. Litt vanskeligere med Warrior, føler ikke Priest + Warrior passer sammen, sånn som for.eks Rogue + Priest.

 

Men Rogue + Warrior + Priest i 3v3 funket meget bra

Lenke til kommentar

Burde heilt klart spelt med Rogue i 2v2.

Men speler med Ret Pally på Cyclone. Hamna vel på 1650 rating igår.

 

Er kjekk combo. Men eg som priest blir litt avhengig av å klare meg sjølv då Pallyen ofte går veldig offansivt på eine target i begynnelsen(før ein eventuell switch) der eg og går Dps.

 

Veldig greit med BoP som han kan gi meg mot Rogues. Plus han kan fjerne Mana draining skuddet til Hunters, som er ganske pain in the ass med mana poolet du har i pvp gear.

Har ikkje meir enn rett under 700 resillence no. Håpar på å nå 900 snart.

Har satt oss eit mål på 1750. Som er grei rating for oss i Cyclone.

Lenke til kommentar
Ahhh, endelig fikk jeg t7 head fra naxx25, nu mangler det bare legs som erstatter t7 10man versjon.

 

Sier selvsagt ikke nei takk til siste t7 delen men liker ikke crit equip så godt, mere lyst å få opp haste rating :/

 

Er ikke du shadow da? Trodde critt var veldig bra for shadow atm jeg, kanskje bare jeg som har fått feil info :) hehe.

Lenke til kommentar

Hei!

 

 

Har et kjapt spørsmål som dere sikkert kan hjelpe meg med.

 

Har vært warrior i 2år før jeg skiftet main til en undead priest. Denne er nå gearet med det meste du kan få fra heroic og badges(T7 chest osv), samt craftable items. Har 632manareg (som er i minste laget) og 2000 spellpower. Manapoolen ligger vel på rundt 15,8k.

 

Er med i en av de beste guildene på serveren som casual. Det vil si at jeg ikke er en del av det faste raidteamet. (var det før på warrioren.)

 

Var med noen fra raidteamet her igår og skulle heale i Old Kingdom. Tank hadde fullt naxx gear, mens dps var helt ok. Noen alts og en main. Jeg fikk mye pes for healingen da vi klare å wipe på første boss opptil flere ganger(!) Jeg ble drept av adds som kom. Det verste er at dette har jeg klart fint med pugs flere ganger. Vi wipe tilogmed på trash da jeg blir counterspelled og får 10sec cooldown på alle spellsa.

 

Videre så klarte vi ikke siste boss av en eller annen grunn og jeg fikk skylden da de mente healingen var ikke bra nok.

 

Hvordan skal du heale bra på 5mans? Jeg kjører POM + greater heal på tank samt COH når det trengs. Min mening er at dps bør bruke litt pots selv, bandage osv så jeg slipper å brenne alt mana til ingen nytte! Er litt irriterende at healer alltid skal få skylden når ting går skeis. Etter min erfaring er det ofte dps som er for dårlig.

Lenke til kommentar

Første bossen - misdirect pull ut til trappa dere gikk ned, eller bare dra ham bakover dit. Med Naxx 25 dps så burde bossen gå veldig fort ned, adds blir ikke noe problem og fighten blir mye mer oversiktlig.

 

Sistebossen er vanskelig for en healer siden du er helt avhengig av hjelp fra dps for å få ned dine adds. Jeg antar dine 632 mp5 var while not casting, så da vil du få store manaproblemer her. Det du kan gjøre er å feare, prøve å få ned ihvertfall en helst to og så holde deg i live mens du venter på hjelp. Denne fighten blir hardere jo flere klasser som har healing spells som er med.

 

Counterspell får du ikke gjort noe med annet enn å være i forkant, hold renew oppe på tanken hele tiden og hold ham på så å si maks hp konstant. Da skal han tåle en counterspell frem til du kan caste igjen, og du kan si ifra at du er silenced så han kan bruke trinket/cooldowns for å holde seg i live.

 

Alt i alt tror jeg ikke det her i kjempestor grad var din feil utifra hvordan du har beskrevet det. Problemet ligger nok mer i det at folk som er vant til at alt går bra ikke skjønner at det er de som gjør feil, holder for lav dps eller ikke beskytter healeren sin og hjelper til med bandasjer når det kommer med en healer som ikke er på deres vanlige gear nivå, og de i tillegg selv spiller med alter som neppe er like bra gearet.

Lenke til kommentar

Takk for svar,

 

den med misdirect pull var jeg ikke klar over. Det skal jeg gjøre neste gang.

 

Greitt å få bekreftet det jeg selv trodde. Jeg kunne nok ha gjort det bedre, men å legge alt på meg blir feil.

 

Det var litt synd da nå blir jeg stemplet som "dårlig" og får ikke være med på naxx runs da de har nok av fullt gearet prester. Får vel ta tiden til nytte og bevise det motsatte! ;)

 

632 var while not casting. Jeg fikk den trinketen som dropper fra OS 10man, så den hjelper veldig ut i fighten så lenge jeg klarer å opprettholde 10stacks med spirit. (817 manareg eller noe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...