Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Misery is bugged.

 

It looks like that in response to some of the questions with regards how the coefficient boosting part of Misery worked they tried to change it from multiplying the base scaling factor by 1.15 to instead adding +0.15 to the coefficient in line with some other talents that boost the coefficient.

 

However....they screwed up.

 

And each tick of Mind Flay and Mind Sear gets that +0.15 to it's coefficient instead of the spell as a whole (obviously each tick count has it's own coefficient rather than the spell itself).

 

Mind Blast saw a (correct) DPS boost from the change. Mind Flay and Mind Sear however are seeing way too much of a boost from it.

 

*edit* In fact, once this is "fixed", assuming they want to add +0.15 per spell, then Mind Sear will in fact see a nerf to it's scaling. Mind Flay will see a small boost, and Mind Blast will see a decent buff (around 17%)

To be honest, adding a flat amount to the coefficient of the spell is pretty silly. It takes to take into account cast time.

Lenke til kommentar

Ja, det handler mye om IQ. Det har HVERTFALL INGENTING med at folk ikke vil kutte ned på dps/tps når man prøver å drepe noe. Det er ihvertfall helt sikkert.

 

Leste litt på lighwell nå, og eneste folk roser spellen for er fights der det er pauser men man fortsatt får skade. Sapphiron ble nevt, der jeg kan se at den er nyttig mens man er bak iceblocks.

 

Men 3 min cd (dvs. 1 gang per fight omtrent) og den krever at alle som vil ha heal av den er i nærheten av den og trykker på den gjør at den ikke er noen superspell i mine øyne.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

I mange av raid bosser står man i en ganske god gruppe, å Lightwell koster 1 TP som og healer for 3,5k ticket. (Med godt gear that is) Det koster omtrent ingenting mana. (rundt 600, correct me if im wrong) Så hvis det ikke blir brukt, kan du faktisk bare poppe ved siden av tanken om h*n faktisk klikker det healer det han en del før det faktisk går vekk.

 

Om det faktisk ikke blir brukt på noen fights er det ikke et problem, det er ett TP og 600 mana, noe som er litt mer enn Renew og mindre enn Flash Heal.

 

 

Ser du ikke har med Surge of Light heller her, noe som gjør at du faktisk får Mp5 på det sekundet og en gratis Flash heal / Smite til DPS om det er en kjedlig healing fight.

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
Kanskje noen vil peke på "spirit of redemption", yeah, hvem som dør nu for tiden når man raider naxx10/25? :p

 

Vet ikke, men 5% spirit er rimelig nice til talent å være uansett.

 

Eg har spirit of redemption ca kun for 5% spirit.

Og Lightwell er alltid greit å ha. ikkje akkurat at eg savner det eine talent pointe eg brukte der.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg denne speccen, men har kun testet den i Heroic, OS.10 og Naxx.10.

På enkelte fighter i Naxx hadde jeg litt manaproblemer, men gruppa tok mye skade, så ble litt ekstra bruk av Prayer of Healing (som jeg bruker en del allerede).

 

Og siden CoH nå har 6sec cooldown, vil det nok bli enda mer Prayer of Healing, og da skulle jeg gjerne fått plassert 2 talents i Healing Prayers.

 

Noen som har noen meninger om hva jeg kan fjerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...